Wykorzystując elementy kultowych prac Banksy'ego, kolekcja łączy motywy graffiti artysty ze stylem mody GUESS. Gamę produktów tworzą męskie koszulki, bluzy i płaszcze oraz damskie dresy o fasonie cropped oraz dopasowane koszulki. Ofertę dla dorosłych uzupełnia gama dziecięcych koszulek i bluz, a także okryć wierzchnich. Specjalnym akcentem będą kurtki, płaszcze i kamizelki ze sztucznego futerka – ozdobione dużymi graffiti Banksy'ego, w żywych kolorach– które z pewnością przyciągną wzrok. Dziecięce wersje dorosłych projektów, czyli projekty mini me, będą niezwykle pożądane – zwłaszcza chłopięcy płaszczyk.
Zobacz także: W jakim wieku można najpóźniej zacząć uczyć się jeździć konno?
„Graffiti Banksy'ego miało fenomenalny wpływ na sztukę i do tej pory jest obecne w kulturze popularnej,” mówi Paul Marciano, Chief Creative Officer GUESS? „Nowa kolekcja kapsułowa, stworzona z Brandalised, jest sposobem, w który świat mody może pokazać swoją wdzięczność dla jego twórczości”.
Każdy element kolekcji wnosi swój własny, unikalny charakter do stylowej mieszanki wykończeń a’la vintage, sztucznego futra, prążkowanych mankietów i detali z logo GUESS. Paleta soczystej zieleni, kamiennej szarości, gorącej czerwieni, słodkiego różu i morskiej zieleni tworzy modną gamę hitów sezonu.
Projekty z kolekcji kapsułowej GUESS x Brandalised – w tym górne i dolne części garderoby, sukienki, dżinsy, skarpetki i czapki – będą dostępne w cenach 190-1285zł. Już teraz dostępne są online na guess.eu. Do sklepów GUESS trafią w połowie listopada.