Miłość ma różne oblicza
FOREO Sweden na co dzień stara się przekonywać, że nie tylko w Walentynki - święcie celebrującym miłość, ale każdego dnia powinniśmy uczyć się kochać siebie trochę mocniej. A dbanie o własne potrzeby potraktować jako priorytet. Właśnie dlatego szwedzka marka beauty-tech ruszyła z kampanią w mediach społecznościowych, która obraca się wokół tekstu piosenki Miley Cyrus. FOREO głęboko wierzy, że miłość do samego siebie jest ważna w prowadzeniu zdrowego stylu życia i spełnienia na wielu poziomach.
“Mogę bardziej kochać sama siebie”
Miłość do siebie ma wiele plusów. Pomaga zmniejszyć stres, zbudować zdrowsze nawyki, zwiększyć naszą produktywność i pewność siebie, a także wpłynąć na poziom szczęścia. Z kolei piosenki od zawsze mają niesamowitą moc opowiadania o emocjach, sprawiania, że czujemy się smutni i szczęśliwi, a niektóre z nich mogą nas również wzmacniać, dodawać odwagi i sprawiać, że wierzymy w siebie. Dlatego FOREO w swojej Walentynkowej kampanii zachęciło influencerów i obserwatorów z całego świata do wstawiania własnej interpretacji hitu “Flowers” i pokazania, że niezależnie od okoliczności, poradzimy sobie ze wszystkim.
FOREO w kampanii zachęca: kup sobie walentynkowe kwiaty, napisz swoje imię na piasku, rozmawiaj ze sobą godzinami i mów sobie wszystko, czego nikt inny by nie zrozumiał. Pamiętaj, aby tańczyć, trzymać się za rękę, a na koniec kochaj sama siebie bardziej, niż ktokolwiek inny!