BOSS

i

Autor: materiały prasowe BOSS

Strefa mody

Wiosną i latem nie wychodź bez tego z domu

Grupa Safilo i BOSS prezentują kolekcję okularów przeciwsłonecznych na wiosnę - lato 2024. Inspirująca kampania #BeYourOwnBOSS celebruje życie prowadzone według własnych zasad, emanujące pewnością siebie, stylem oraz odważnym spojrzeniem w przyszłość. W centrum uwagi staje niezależność - podkreślając, że to Ty jesteś główną siłą kierującą swoimi wyborami. Przekonanie, że możesz być własnym szefem, odzwierciedla ducha hasła "Be Your Own BOSS".

Na sezon wiosna/lato 2024, kolekcja BOSS Eyewear z dumą prezentuje trzech wybitnych ambasadorów: brytyjską piosenkarkę i aktorkę Suki Waterhouse, włoskiego tenisistę Matteo Berrettiniego oraz południowokoreańskiego aktora Lee Minho. W najnowszej kampanii każda z tych utalentowanych osobowości wyrusza w malowniczą podróż przez labirynt, opuszczając cień by wkroczyć w blask światła - symbolicznie przedstawiając, jak przełomowe mogą być nasze życiowe decyzje.

Zobacz także: Susz i prostuj mokre włosy bez wysokich temperatur

W tym sezonie BOSS poszerza swoją gamę okularów zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, prezentując nowe modele okularów przeciwsłonecznych oraz oprawek optycznych o unikalnych wzorach. Oprawki wykonane są z lekkiego Acetate Renew, a soczewki z ekologicznego nylonu lub Tritan™ Renew, wysokiej jakości tworzywa sztucznego z recyklingu. Modele dostępne są w jednolitych kolorach lub odcieniach havana, a ich wyjątkowy design uzupełniają charakterystyczne metalowe zdobienia w postaci ikonicznych pasków BOSS.

BOSS

i

Autor: materiały prasowe BOSS
BOSS

i

Autor: materiały prasowe BOSS
BOSS

i

Autor: materiały prasowe BOSS
BOSS

i

Autor: materiały prasowe BOSS
Tłusty czwartek. Święto pączków w Ana Belle Patisserie, najlepszej cukierni w Tarnowie według naszych Czytelników!

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki