Na sezon wiosna/lato 2024, kolekcja BOSS Eyewear z dumą prezentuje trzech wybitnych ambasadorów: brytyjską piosenkarkę i aktorkę Suki Waterhouse, włoskiego tenisistę Matteo Berrettiniego oraz południowokoreańskiego aktora Lee Minho. W najnowszej kampanii każda z tych utalentowanych osobowości wyrusza w malowniczą podróż przez labirynt, opuszczając cień by wkroczyć w blask światła - symbolicznie przedstawiając, jak przełomowe mogą być nasze życiowe decyzje.
Zobacz także: Susz i prostuj mokre włosy bez wysokich temperatur
W tym sezonie BOSS poszerza swoją gamę okularów zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, prezentując nowe modele okularów przeciwsłonecznych oraz oprawek optycznych o unikalnych wzorach. Oprawki wykonane są z lekkiego Acetate Renew, a soczewki z ekologicznego nylonu lub Tritan™ Renew, wysokiej jakości tworzywa sztucznego z recyklingu. Modele dostępne są w jednolitych kolorach lub odcieniach havana, a ich wyjątkowy design uzupełniają charakterystyczne metalowe zdobienia w postaci ikonicznych pasków BOSS.

i

i

i

i