ARKET

i

Autor: materiał prasowy ARKET

Strefa mody

Znana marka z ubraniami otwiera swój pierwszy sklep w Polsce. Słyną z wysokiej jakości i klasycznych krojów

Nordycka marka projektowo-lifestylowa ARKET otwiera flagowy sklep w Warszawie 30 sierpnia 2024. Nowy sklep zlokalizowany w centrum handlowym Westfield Arkadia to pierwsza stacjonarna lokalizacja marki w Polsce.

Znajduje się na pierwszym piętrze popularnego centrum handlowego Westfield Arkadia i ma powierzchnię całkowitą W sklepie o powierzchni 540 mkw. dostępna będzie pełna oferta prêt-à-wear marki i akcesoria dla kobiet i mężczyzn, odzież dziecięca, pielęgnacja ciała i wyposażenie wnętrz.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani faktem, że w końcu otworzyliśmy naszą pierwszą lokalizację w Warszawie i będziemy mogli to zrobić poznaj osobiście naszych stylowych, polskich klientów. Dzięki sklepowi możemy ich do siebie zaprosić poznaj pełną ofertę ARKET – nowy, nowoczesny rynek stworzony z myślą o większej liczbie osób piękna codzienność” – mówi dyrektor zarządzająca ARKET, Pernilla Wohlfahrt.

Filozofia projektowania ARKET jest zakorzeniona w nordyckim ruchu modernistycznym XX wiek. Slogan wymyślony w 1919 roku przez szwedzkiego historyka sztuki Gregora Paulssona

„Piękniejsze towary codziennego użytku” uchwyciły nowe, demokratyczne podejście, które miało swój cel połączyć światy sztuki, rzemiosła i form funkcjonalnych, aby produkować niedrogie i dostępne przedmioty. W regionie nordyckim aspiracje te obejmowały nową estetykę charakteryzują się czystymi liniami, neutralną paletą kolorów i solidnymi materiałami przyroda i północny klimat. Przede wszystkim postawiono na funkcjonalność i trwałość jako podstawa dobrego projektu.

Zainspirowany dziedzictwem prostoty i natury oraz estetyką slow life, Ambicją ARKET jest zaprezentowanie współczesnego rynku oferującego różnorodną ofertę ubrania, przedmioty i żywność, wszystkie starannie wykonane i pomysłowo wybrane, aby uzyskać więcejpiękna codzienność.

ARKET prezentuje lookbook na jesień i zimę 2024

W ramach AW24 ARKET zastanawia się nad codziennym życiem kobiet i mężczyzn w mieście, czerpiąc inspirację z dynamiki i rozrywki życia metropolii na tle monumentalnego charakteru miejskich krajobrazów. Kolekcja, stworzona z przemyślanej palety materiałów, takich jak wełna regeneracyjna NATIVA™, wełna z certyfikatem RWS i garbowana skóra bez chromu, oferuje przemyślane, różnorodne garderoby na sezon jesienno-zimowy, równoważąc odniesienia do dziedzictwa kulturowego z schludnymi liniami i nowoczesnymi sposobami wykonania. 

„W tym sezonie u podstaw naszych kolekcji leży pragmatyczna funkcja. Świętując piękno codzienności, proponujemy modułową i osobistą garderobę na każdą okazję, sugerującą rozwiązania oparte na romantycznej wizji życia w wielkim mieście” – mówi Ella Soccorsi, dyrektor ds. projektowania i kreatywności w ARKET.

ARKET

i

Autor: materiał prasowy ARKET
ARKET

i

Autor: materiał prasowy ARKET
ARKET

i

Autor: materiał prasowy ARKET
ARKET

i

Autor: materiał prasowy ARKET
ARKET

i

Autor: materiał prasowy ARKET
Karol Strasburger: Internauci chcą, żebym płacił im za żarty

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki