ofertą różnokolorowych i wielowymiarowych walizek, a także akcesoriów niezbędnych podczas podróży. Oferowane przez Lidl Polska walizki wyróżniają się trwałością i lekkością. Wykonane z poliwęglanu są niezwykle odporne na czynniki zewnętrzne i uszkodzenia mechaniczne, a jednocześnie niebywale lekkie, co powoduje, że świetnie nadają się na wakacyjne wyprawy.
Oferta walizek z poliwęglanu będzie dostępna od soboty, 4 czerwca. Od tego dnia do wyczerpania zapasów klienci w całej Polsce będą mogli kupić walizki w atrakcyjnych cenach. Za kabinówkę (30 l, wys. 55 cm x szer. 40 cm x gł. 20 cm) kupujący zapłacą 139 zł. Większa, o wymiarach 74 cm x 48,5 cm x 26,5 cm (69 l) będzie kosztować 179 zł, a największa – 79 cm x 53 cm x 29 cm (90l) 219 zł. Walizki oferowane przez Lidl Polska wyróżniają się dobrą ceną, ale także nowoczesnym wzornictwem i funkcjonalnym wnętrzem z komorami. Są dostępne w trzech wariantach kolorystycznych. Wszystkie wyposażone są w teleskopowy uchwyt pozwalający na wygodne użytkowanie oraz posiadają podwójnie gumowane kółka 360o, a także cyfrowy zamek Travel Sentry®. Z kolei wnętrze walizek składa się z dwóch komór zapinanych na zamek oraz zabezpieczających pasków. Do walizek załączony jest także jeden lub dwa worki na buty – w zależności od formatu walizki.
Zobacz także: Promocje Pepco, że szczęka Ci opadnie. Klasyka letniej mody damskiej za 15 zł
Co więcej, dzięki funkcji OKOBAN®-ID do szybkiej identyfikacji zagubionego bagażu, podróżujący mogą się czuć spokojniej. OKOBAN® oznacza, że walizka posiada swój indywidualny kod. Darmowa rejestracja w OKOBAN® umożliwia szybszą identyfikację właściciela walizki i kontakt z nim.
W ofercie Lidla w atrakcyjnej cenie będzie można także znaleźć organizery do walizek w 3 kolorach do wyboru, które pozwolą zachować jeszcze większy porządek w podróży. Zestaw 8 toreb o różnej wielkości i przeznaczeniu np. na: bieliznę, obuwie, kosmetyki, odzież, będzie dostępny w cenie 34,99 zł, zaś niezbędna przy planowaniu podróży lotniczych bagażowa waga będzie kosztować 24,99 zł.
Lidl Polska na bieżąco reaguje na zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Dostosowuje swoją ofertę do ich potrzeb, zarówno tych codziennych jak i sezonowych. Oferuje im produkty pierwszej potrzeby w niskich cenach, ale także dba o to, by artykuły sezonowe były dostępne w najlepszej cenie i jakości.
Źródło: materiały prasowe