Max Burger

i

Autor: Materiały prasowe Max Burger

Wyjątkowy eksperyment

„Arcydzieło wśród burgerów”

MAX Burgers przeprowadził w Szwecji eksperyment. Zaprosił byłych pracowników swojego największego konkurenta do przetestowania nowej receptury ich flagowego, podwójnego burgera. Twist polegał na tym, że tak naprawdę próbowali nowego klasyka – BIG Classic od MAX Burgers. To nowość na polskim rynku, dostępna dla polskich gości jedynie przez określony czas.

Byli pracownicy konkurencji szwedzkiej marki ocenili burgera BIG Classic od MAX jako „dużo lepszego”, „smaczniejszego” i „bardziej soczystego”, a nawet okrzyknęli go „arcydziełem wśród burgerów”.

BIG Classic i jego historia

MAX to rodzinna szwedzka firma założona przez Curta Bergforsa i Brittę Fredriksson pod koniec lat 60. XX wieku. Od początku swojej działalności odważnie i niezmiennie staje w szranki ze swoim największym rywalem – amerykańskim gigantem fast food. Już na początku lat 70. wprowadziła do swojej oferty klasycznego, podwójnego burgera – BIG MAX. W kolejnych latach jego nazwa zmieniała się kilkukrotnie, a finalnie stanęło na BIG, podawanym jako część legendarnego Skrovmålet w restauracjach MAX w północnej Szwecji.

Wiele osób myśli, że duża amerykańska sieć fast food nas uprzedziła, ale w Szwecji pojawiła się dopiero w 1973 roku. Działaliśmy już wtedy od pięciu lat, a burger BIG MAX był dostępny w naszym menu od około dwóch – mówi Richard Bergfors, CEO MAX Burgers.

W tym roku sieć MAX Burgers udoskonaliła recepturę klasycznego, podwójnego burgera (BIG), a także zmieniła jego nazwę na BIG Classic. Nowy burger jest jeszcze większy i bardziej soczysty niż kiedykolwiek wcześniej. To prawdziwy klasyk, który jest BIG w pełnym tego słowa znaczeniu, zarówno pod względem smaku, jak i wielkości. Posiada aż dwie duże porcje wołowiny, ale można go też zamówić w wersji wegetariańskiej, z roślinnym Plant Beefem. Jest dostępny w niemal 200 placówkach sieci – zarówno w Polsce, jak i Szwecji, Danii czy Norwegii.

Oficjalna premiera burgera BIG Classic odbyła się w momencie ogłoszenia amerykańskiej sieci fast food o zmianach dotyczących menu, łącznie z recepturą ich flagowego, podwójnego burgera. Z naszej perspektywy była to idealna okazja na przeprowadzenie testu smaku – nasz podwójny burger kontra ich – dodaje Richard Bergfors, CEO MAX Burgers.

Kampania „BIG Classic: Naprawdę duży KLASYK!”

W najnowszej kampanii punktem wyjścia jest nowa wersja klasycznego, podwójnego burgera. MAX Burgers zaprasza byłych pracowników amerykańskiej sieci fast food do testu smaku, w którym mają porównać znaną im wersję produktu z nową, „ulepszoną”. Nie wiedzą, kto stoi za organizacją wydarzenia ani tego, że jeden z dwóch burgerów to propozycja od MAX Burgers. Werdykt jest jednogłośnie pozytywny, a jedna z obecnych pracownic największej konkurencji szwedzkiej marki ocenia BIG Classica jako „arcydzieło wśród burgerów”.

Max Burgers

i

Autor: materiał prasowy MAX BURGERS

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki