Katarzyna Trawińska, która od kilkunastu lat działa w branży beauty i marketingu sieciowego zna biznes MLM od podszewki. Nie dziwi więc fakt, że zdecydowała się wydać książkę, w której przekazuje swoje rady - przykłady z życia wzięte, które sama zaobserwowała we własnej firmie oraz w branży.
Premiera książki ,,Biznes społecznościowy MLM moimi oczami'' odbyła się 12 stycznia w warszawskim hotelu Bristol. Była to prawdziwa gratka dla fanów marketingu społecznościowego, a także wszystkich tych, którzy wiążą z nim swoją przyszłość. Wydarzenie zgromadziło ludzi biznesu i dziennikarzy, a rady przekazywane na żywo przez autorkę książki i właścicielkę cenionej marki Prouvé to zdecydowanie punkty, które trzeba dodać na listę ,,to do” swoich biznesowych strategii.
Jakie wartości przekazuje książka? To, co najważniejsze dla odbiorców - rady sugerowane w książce można wprowadzać od razu, jeszcze podczas lektury. Poradnik autorki to idealny case study dla wszystkich, którzy chcą zagłębić się w temat marketingu społecznościowego oraz chcą osiągnąć w nim sukces, także finansowy. A skąd pomysł na wydanie książki? - W końcu dojrzała we mnie myśl, by własne doświadczenia z prowadzenia biznesu przekazać innym i tym samym, w pewien sposób uprościć im drogę efektywnego działania w marketingu społecznościowym - podkreśla Katarzyna Trawińska. - Dzielę się z czytelnikami swoją wiedzą, motywuję do działania i zachęcam do brania życia we własne ręce. Pokazuję, że dzięki wytrwałości i ciężkiej pracy, można naprawdę wiele osiągnąć - dodaje.