Maczfit

i

Autor: Materiały prasowe

Dobre, bo polskie. #WybieramPolskieJabłka

2021-10-27 15:05

Lider cateringu dietetycznego w Polsce – marka Maczfit, wspiera lokalnych sadowników. Firma uzupełniła jadłospis klientów symbolicznym jabłkiem w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka. Sytuacja polskich sadowników nie napawa optymizmem. Mają oni bowiem coraz większe trudności związane z rentownością stale drożejącej produkcji przy jednoczesnej obniżce cen rodzimego owocu. W związku z tym marka Maczfit w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka postanowiła wesprzeć polskich producentów, jednocześnie miło zaskakując swoich klientów. Lider cateringu dietetycznego w Polsce zakupił kilka ton jabłek, które następnie dołożył do wszystkich zrealizowanych przez klientów zamówień

Do podarunku firma dołączyła również list, w którym tłumaczy sytuację sadowników, zachęcając jednocześnie swoich klientów do zakupu i regularnego spożywania jabłek od rodzimych producentów.

Bardzo cieszymy się z faktu, że grono naszych Klientów nieustannie się powiększa. W natłoku pracy nie możemy jednak zapominać o tych, którzy znajdują się w kryzysie. Kolejny raz udowadniamy, że Maczfit to nie tylko pyszne, zbilansowane posiłki, ale przede wszystkim firma odpowiedzialna społecznie, angażująca się w liczne inicjatywy wspierające potrzebujących. Tym razem są to dostawcy rodzimych produktów – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.

Maczfit regularnie angażuje się w pomoc tym, którzy w danym momencie najbardziej jej potrzebują. Marka wielokrotnie przekazywała tysiące posiłków dla osób znajdujących się w trudnej, życiowej sytuacji, a także wspierała liczne fundacje.

Źródło: materiały prasowe

Express Biedrzyckiej - Andrzej Rozenek: Morawiecki dostał pstryczek w nos od Kaczyńskiego

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki