Ochrona ubrań przed siłą tarcia
Osoby świadome negatywnego wpływu prania na odzież, często starają się chronić tkaniny poprzez wybór delikatnego programu z krótkim cyklem i niską temperaturą. W rzeczywistości największe szkody wyrządza siła tarcia podczas wirowania w pralce.
– Włókna ubrań wirujących w bębnie pralki pocierają się, co prowadzi do ich uszkodzeń. Po pewnym czasie zauważamy utratę koloru i kształtu, a nawet mechacenie. Aby zapobiec temu problemowi, stworzyliśmy serię Woolite Keratin Therapy, czyli pierwsze płyny do prania wzbogacone o keratynę. Składnik jest dobrze znany w branży kosmetycznej, ale my zastosowaliśmy go w innowacyjny sposób, uzyskując formułę o zbawiennym wpływie na tkaniny – tłumaczy Michał Medowski, dyrektor marketingu na Polskę i Europę Wschodnią, Reckitt Benckiser.
Produkty z serii Woolite Keratin Therapy usuwają plamy i inne zanieczyszczenia, a jednocześnie pomagają zabezpieczyć włókna w trakcie prania.
Woolite Keratin Therapy do każdego prania
Produkty Woolite z Keratyną dostępne są w postaci płynów, a także w formie poręcznych kapsułek do prania. W zależności od barwy ubrań, można wybrać spośród kilku wariantów: Woolite Dark przeznaczony do tkanin w ciemnych kolorach i jeansów, Woolite Mix Colors odpowiedni dla kolorowej odzieży oraz Woolite Whites pielęgnujący białe ubrania. Dla delikatniejszych tkanin powstał Woolite Pro Care z dodatkową dawką keratyny oraz Woolite Delicate, przeznaczony m.in. do prania wełny. Unikalne formuły produktów utrzymują intensywność barw ubrań oraz zapobiegają farbowaniu. Płyny i kapsułki skutecznie działają także w zimnej wodzie. Produkty z tej serii wyróżnia również wyjątkowy design – złote butelki przyciągają wzrok na sklepowej półce i przekonują o wysokiej jakości.
Wprowadzeniu na rynek nowej serii produktów towarzyszy pierwsza od 5 lat telewizyjna kampania reklamowa Woolite. Do końca roku emitowane będą spoty, które uwrażliwią konsumentów na problem niszczącej siły tarcia podczas prania.
– Konsumenci są już w pewnym stopniu wyczuleni na ryzyko związane z niszczeniem ubrań podczas prania. Coraz bardziej zależy nam, aby nasze ubrania wyglądały jak nowe jak najdłużej, a jednocześnie rośnie świadomość w obszarze tkanin i ich właściwości. W ostatnich latach sporo mówiło się np. o konieczności prania w niskich temperaturach. Jako pierwsi zwracamy uwagę, że to nie rozwiązuje problemu – musimy nie tylko niwelować czynniki o negatywnym wpływie, lecz także aktywnie pielęgnować tkaniny. Takie właściwości ma aktywna formuła, która chroni ubrania przed zniszczeniem. Nasza nowa kampania reklamowa – wielki powrót Woolite do telewizji po 5 latach – ma na celu zwiększenie świadomości na ten temat w naszej grupie docelowej – komentuje tłumaczy Michał Medowski, dyrektor marketingu na Polskę i Europę Wschodnią, Reckitt Benckiser.
Źródło: materiały prasowe