Odchudzanie

i

Autor: reklama

Jak szybko schudnąć? Jak skutecznie pozbyć się nadwagi?

2014-06-04 20:37

Szwajcarskie produkty odchudzające i redukujące cellulit zalały polski rynek aptek i sprzedaży internetowej. Skąd taka popularność? Dlaczego ludzie rezygnują z polskich marek na rzecz tych produktów? Czy rzeczywiście można szybko stracić na wadze? Postanowiliśmy zbadać dzisiejsze realia środków odchudzających.

Jak schudnąć 15 kg w 7 dni - to teksty reklamowe, którymi promowała się zielona kawa, jagody acai, keton malinowy czy transbłonowe odchudzanie. Polscy producenci zarzekali się, że ich produkty poradzą sobie z problemem nadmiaru tłuszczu. Z nadmiarem nadwagi nie pomagały, jednak z nadmiarem ilości pieniędzy radziły sobie szybko: każdy z tych produktów kosztował bowiem średnio 200 - 400 zł za opakowanie. Biznes zielonej kawy i jagód acai powoli dobiega końca. Po prostu wiele osób przekonało się o ich nieskuteczności.

To, co było tak reklamowane i zachwalane w rzeczywistości nie przynosiło żadnych efektów. Wiele osób bardziej chciało wierzyć w ich skuteczność, niż faktycznie preparaty te przynosiły zamierzone efekty. Rynek jednak nie lubi próżni – czasy się zmieniają, odkrycia naukowe nieustannie idą do przodu. Istnieje olbrzymie zapotrzebowanie.

Jaki jest obecnie trend w odchudzaniu?

Okazuje się, że aktualnie 74% polskiego rynku odchudzającego zostało przejęte przez szwajcarskiego potentata, firmę Liposuctiond dM. Udało jej się bez problemu w szybkim czasie osiągnąć świetne wyniki nie tylko ze względu na doskonały marketing (firma w kwietniu 2014 wydała ponad 4,7 mln zł na reklamę), ale przede wszystkim ze względu na wysoką skuteczność oraz naoczne efekty.

Takie zdjęcia wstawiają ludzie po kuracji Liposuction dM.

Ostatnie doniesienia w sposób jednoznaczny pokazują, że zagraniczne produkty dominują polski rynek, nie tylko w odniesieniu do suplementów. Polacy coraz częściej zwracają uwagę na jakość, a ta – nie ukrywając – zdecydowanie lepsza jest poza naszym krajem.
W tym konkretnym przypadku jest tak samo: szwajcarskie normy PN-EN ISO 22716 HCCP produktowe dopuszczają większe maksymalne stężenia substancji aktywnych w każdej kapsułce w porównaniu do polskiej normy ISO: 07872-PL, co przekłada się na wyższą efektywność produktu.

Oznacza to jedno: polscy producenci nie mogą stworzyć kuracji, które są rzeczywiście skuteczne ze względu na blokadę procentową nałożoną przez Główny Inspektorat Sanitarny. Blokadę te stosuje się w Polsce w celu zwiększenia sprzedaży leków na receptę.

Szwajcarscy producenci, mają jednak wolną rękę. Swoje wysoko stężone, skuteczne produkty tworzą pod własnym szwajcarskim PEN-EN ISO, a następnie sprzedają produkty w krajach w których produkcja działających produktów jest albo niemożliwa albo zbyt kosztowna. Tym sposobem zalały nas zagraniczne marki, które nie dają szans polskim producentom. Wiele osób dzięki kuracjom tego typu może cieszyć się pięknym, jędrnym i szczupłym ciałem każdego dnia. Mogą patrzeć na siebie, czuć radość i zadowolenie. Mogą całkowicie odmienić swoje życie, co do niedawna było wyłącznie marzeniem niejednej osoby cierpiącej na nadwagę czy otyłość.

Co takiego jest w Liposuction, że jest on bardziej skuteczny niż inne produkty odchudzające?

Produkt przede wszystkim zawiera wysokie stężenie substancji aktywnych regulujących metabolizm, przez co pozwala na skuteczną utratę niechcianych kilogramów. Wpływa na produkcję Noradrenaliny, która odpowiada za proces chudnięcia. Dodatkowo receptura zawiera ekstrakt z Morus Alba - rośliny która w Stanach zjednoczonych robi rewolucję. Do tego wszystkiego ponadto produkt jest całkowicie bezpieczny i może być również stosowany przez osoby, które mają problem z tarczycą bądź trzustką i przyjmują Euthyrox lub Metformax.

Szwajcarska jakość to szwajcarska gwarancja zwrotu pieniędzy?

Liposuction dM sprzedawany jest z certyfikacją oraz formularzem natychmiastowego zwrotu poniesionych kosztów. Jeżeli Klient dochodzi do wniosku, że nie schudł przynajmniej 7kg, firma pisemnie zobowiązuje się do zwrotu stu procent wartości produktu, jeżeli produkt został kupiony z oryginalnej strony producenta – www.liposuction-dm.com, bądź zwrotu połowy aptecznej wartości, w momencie, gdy klient dokonał zakupu w aptece i okaże paragon. Szwajcarscy producenci mają świadomość, jak wielki zawód powstał przy jagodach akai czy zielonej kawie wspomnianej na początku, dlatego z czystym sumieniem nakładają na swój preparat całkowitą gwarancję satysfakcji.

Może zatem to bezwarunkowa gwarancja zwrotu pieniędzy jest rozwiązaniem zagadki niesamowitego sukcesu sprzedażowego kuracji...

PRZEJDŹ DALEJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O UTRACIE WAGI Z LIPOSUCTION dM. Klikij tutaj >>

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki