Odważ się być sobą
Depresja to jeden z najbardziej palących problemów społecznych. Oczywiście, przyczynia się do niej wiele czynników, jednak nie można udawać, że dzisiejsze standardy piękna i pogoń za idealną sylwetką, skórą i wyglądem nie mają na to wpływu. Świat Instagrama serwuje nam często niemożliwy do osiągnięcia wymiar piękna, które zamknięte jest w ściśle określonych ramach. Coraz mniej jest miejsca na oryginalność i po prostu bycie sobą. Nie pasujesz do tych wymogów - czujesz się gorzej. Dlatego też marka FOREO rozpoczyna kampanię “Be YOUnique” - “Jesteście WYjątkowi” zapraszając wszystkich, aby odważyli się być sobą - na własny, nieskrępowany i jedyny w swoim rodzaju sposób. I dzięki temu stali się współtwórcami nowego oblicza piękna, które ma tylko jedno kryterium - waszą WYjątkowość!
- Nazwa FOREO pochodzi od skrótu „FOR EveryOne”. Nasz założyciel, Filip Sedić, zainspirował się zarówno tekstem legendarnej piosenki Queen: „This world could be fed. This world could be fun. This could be heaven for everyone”, jak i samą urzekającą osobowością Freddiego Mercury'ego. Słowa arcydzieła Queen szybko stały się naszą misją, ponieważ FOREO postanowiło zburzyć istniejące stereotypy i zainspirować ludzi, aby byli sobą i mieli świadomość swojego wyjątkowego wpływu na otaczającą nas rzeczywistość - mówi Boris Trupcevic, CEO FOREO - wraz z pojawieniem się pierwszej pulsacji T-sonic w naszej szczoteczce LUNA, Filip wiedział, że właśnie powstaje coś niesamowitego, co na zawsze zmieni oblicze piękna. LUNA była czymś więcej niż tylko urządzeniem, to była nasza własna “Bohemian Rhapsody” - nikt nie mógł sobie wyobrazić, że silikonowa szczoteczka do twarzy i masażer w jednym podbiją świat, a wkrótce potem 20 milionów ludzi będzie używać ich w domowej pielęgnacji. LUNA to dla nas urzeczywistnienie niebinarnego piękna, piękna, które celebruje różnice i jednoczy ludzi poprzez coś, z czym każdy może się identyfikować - dodaje Trupcevic.
Badania pokazują, że aż 83 proc. kobiet, chce wyglądać dobrze według swojej własnej definicji piękna, zamiast stosować się do narzuconych standardów. Wraz z nadchodzącym Pride Month FOREO chce stworzyć platformę do dumnego świętowania swojej WYjątkowości, bez względu na kolor skóry, wiek czy płeć. - FOREO to dla nas gwiazda rocka, buntownik o sonicznym sercu, tańczącym we własnym rytmie i pionier w nowej erze piękna. Chociaż początki kategorii beauty-tech sięgają 1998 roku i nudnego oprogramowania do “wirtualnych metamorfoz”, to głodni zmian twórcy FOREO postanowili podkręcić tempo i rozpocząć falę zmian. Od pulsującej szczoteczki LUNY 3, przez zmieniające zasady gry w domowej profesjonalnej pielęgnacji UFO 2, przyszłość technologii beauty stała się dostępna na wyciągnięcie ręki, oszczędzając nasz czas i pieniądze. FOREO jest dziś liderem w rozwoju nowych technologii i stale się rozwija - niedawno wprowadziliśmy na rynek najbezpieczniejsze na świecie urządzenie do masażu mikroprądami BEAR i pracujemy nad kolejnymi rewolucyjnymi produktami - pisze marka w swoim komunikacie.