Według statystyk problem cellulitu dotyczy aż 85 proc. kobiet, bez względu na wiek i wagę. Podobne wnioski płyną z badania Gatty „Nastawienie Polek do wyglądu nóg i stóp” . Można więc śmiało powiedzieć, że skórka pomarańczowa to choroba cywilizacyjna XXI wieku. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na walkę z tą dolegliwością. Jeden z nich w swojej najnowszej kampanii prezentuje marka Gatta. I robi to z wdziękiem i seksapilem Justyny Steczkowskiej.
„Na wszelki wypadek”
W najnowszej kampanii Gatty Justyna Steczkowska pokazana jest z zupełnie innej strony. Nie ma tu buduarowego klimatu towarzyszącego poprzednim kampaniom. Tym razem widzimy ją na ascetycznym tle, w czarnych, kryjących rajstopach Gatta Bye Cellulite, bez zbędnych ozdobników. Bo najważniejszy jest przekaz kampanii – pewna siebie kobieta ma swoje sprawdzone sposoby na piękno.
- Justyna Steczkowska nie bez przyczyny została ambasadorką marki Gatta – ma idealne nogi i figurę. Nie oznacza to, że nie musi o nie dbać. Każda świadoma swojej wartości kobieta musi pamiętać o sobie i dbać o swoje ciało – choćby profilaktycznie. Taki jest właśnie przekaz naszej najnowszej kampanii marki Gatta – Bye Cellulite „na wszelki wypadek” – powiedziała Anna Gołębicka, doradca zarządu ds. strategii i marketingu marki Gatta.
Kampania
Tegoroczna kampania Gatta – Bye Cellulite będzie oparta na dwóch wiodących mediach – radio i internet – oraz salonach i punktach sprzedaży marki Gatta. W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, spoty radiowe i oczywiście fotosy zdjęciowe i reklamy wizualne. Film i zdjęcia zrealizowało studio Orka. Spot wyreżyserował Maciej Kozłowski. Reklamy radiowe przygotowało Studio Cafe Ole. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada zespół Gatta. O stronę muzyczną zadbała ambasadorka marki Justyna Steczkowska. Wykorzystany w kampanii utwór „High Heels” pochodzi z płyty „Anima” Justyny Steczkowskiej.
Zobacz: Seksowne i eleganckie body od Gatty. Pasuje do wszystkiego!
Przeczytaj też: Jak walczyć z cellulitem przez cały rok?