Międzynarodowy koncern zajmujący się badaniem opinii publicznej GfK sprawdził, ile pieniędzy Polacy przeznaczają na ubrania i buty, skąd czerpią wiedzę o modzie, jakie blogi najczęściej czytają i których polskich projektantów mody znają. Wyniki nie zaskakują!
Zobacz też: Agencje PR coraz częściej współpracują z blogerami
Okazało się bowiem, że internet jest najczęściej wskazywanym źródłem wiedzy o modzie (54 proc. respondentów), a połowa badanych szuka informacji na blogach modowych. Co ciekawe, blog Kasi Tusk jest najchętniej czytany (16 proc.), a 4 proc. respondentów czyta blog Maffashion, Jessiki Mercedes, Fashionelki, Alicepoint, Macademina Girl czy Maddinki.
Co ciekawe, najbardziej znaną polską projektantką jest Ewa Minge (68 proc.), a na drugim miejscu znalazł się duet Paprocki i Brzozowski (54 proc.).
Z badań wynika również, że Polacy najchętniej ubierają się w centrach handlowych i sieciówkach (65 proc. i 61 proc.). Wiadomo też, że Polacy wydają rocznie ponad 2200 złotych na odzież, obuwie i bieliznę. 1300 złotych przeznaczają na ubrania, 700 złotych na buty, a 500 zł na artykuły sportowe.
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail