Dyskusja na temat działań firmy H&M nie ustała nawet po tym, jak rzecznik wystosował oficjalnie przeprosiny. "Przepraszamy każdego, kto mógł poczuć się urażony" - taki komunikat został wydany przez firmę. Jakiś czas temu w sklepie internetowym H&M można było kupić dziecięcą bluzę. Niby nic złego, ale bluzę z napisem "The coolest monkey in the jungle" (najfajniejsza małpka w dżungli) prezentuje czarnoskóre dziecko. Internauci zastanawiali się, czy to przypadek i wskazywali, że słowo "małpa", używane w kontekście czarnoskórych ma rasistowski wydźwięk. Choć wizerunek czarnoskórego chłopca zniknął ze strony sklepu to dyskusja w mediach społecznościowych wciąż trwa. Niektórzy klienci wręcz apelują do bojkotowania H&M za tę akcję.
Zobacz: Oszuści podszywają się pod Rossmanna! Można stracić wszystkie pieniądze!