Koncept Kontigo powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. – Kobieta znajduje się w samym centrum zainteresowania Kontigo i jest wpisana w DNA naszej marki, stąd też od początku naszej działalności staramy się doceniać nasze klientki i budować wśród nich poczucie własnej wartości. „Kobiety Kobietom w Kontigo” to kolejny krok, który ma na celu realne, codzienne wsparcie kobiet – nie tylko duchowe, ale też praktyczne – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.Akcja „Kobiety Kobietom” została zaplanowana na marzec, który jest jednoznacznie kojarzony z miesiącem kobiet oraz celebracją siły kobiecości. Kontigo zaplanowało na ten czas trzy główne filary działań.
W marcu Kontigo eksponuje w swoich kanałach komunikacji dostępne w tej sieci polskie marki kosmetyczne, stworzone przez wyjątkowe kobiety. Klientki sieci mogą poznać w tym miesiącu historie wybranych marek oraz ich twórczyń, a także skorzystać z promocji na prezentowane serie kosmetyków. W drugiej połowie marca Kontigo rozpoczyna długofalową współpracę z Fundacją Centrum Praw Kobiet, której misją jest przeciwdziałanie wszelkim formom przemocy i dyskryminacji kobiet w życiu prywatnym, publicznym i zawodowym.
– Nasza pierwsza akcja na rzecz Centrum Praw Kobiet miała miejsce w listopadzie w zeszłym roku, kiedy przekazaliśmy Fundacji – w ramach symbolicznego wsparcia kobiet w trudnych dla nich chwilach – całość zysku z jednego dnia. Od tego czasu prowadziliśmy rozmowy na temat stałej współpracy. Jej pierwszą odsłoną jest akcja „Podziel się pięknem”, trwająca od 8 do 29 marca. W tym okresie nasze klientki będą mogły kupić wybrane produkty z naszego asortymentu za symboliczną kwotę 5,99 zł, które potem zostaną przekazane potrzebującym kobietom, podopiecznym Fundacji – dodaje Magdalena Dąbrowska z Kontigo.