W najnowszej kampanii marki Puma bierze udział Kylie Jenner. Celebrytka reklamuje swoją twarzą linię Puma The Fierce, czyli lekkie buty treningowe bez sznurówek. Ich podstawowe przeznaczenie to sport, ale projektanci nie zapomnieli o modnym designie. Buty są jednocześnie funkcjonalne i stylowe. Sięgające do kostki The Fierce, są na tyle sztywne, by podczas biegu pięta była stabilna oraz na tyle elastyczne i giętkie, by podbicie stopy mogło poruszać się w nieskrępowany sposób. Buty zapewnią efektywny trening i stylowy look. Dlaczego to właśnie Kylie Jenner została twarzą linii? - Kylie Jenner reprezentuje młode pokolenie. Pokolenie przyszłości. Jest kwintesencją modnej i wysportowanej kobiety, dlatego jesteśmy aż tak podekscytowani, że została twarzą naszej najnowszej kolekcji - wyjaśnił Adam Petrick, dyrektor globalny ds. marketingu w Puma. Według medialnych doniesień, Kylie otrzymała aż milion dolarów za udział w reklamie!
Zobacz: Kylie Jenner debiutuje z nowymi kosmetykami do ust!
Przeczytaj też: Kylie Jenner w bikini polskiej marki God Save Queens!