Czas Świąt i poprzedzający je okres, sprzyjają refleksji i sprawiają, że jeszcze silniej pragniemy dzielić się i pomagać innym, potrzebującym osobom. Od kilku sezonów w perfumeriach Sephora wraz ze świąteczną kolekcją, pojawia się wyjątkowy produkt, dzięki któremu można włączyć się w pomoc – charytatywna lampka nocna Sephora w kształcie zwierzątka.
- Za nami już trzy edycje programu FUN.TECH.FUTURE., których realizacja była możliwa m.in. dzięki zaangażowaniu naszych Klientów. Bardzo za to dziękujemy. Jesteśmy przekonani, że program realnie wspiera młode osoby wkraczające na rynek pracy, dając im narzędzia i wiedzę z rożnych obszarów – od budowania pewności siebie, tworzenia CV i poszukiwania pracy, po profesjonalną obsługę social mediów i podstaw programowania. Mamy nadzieję, że również w tym roku nasi klienci poczują magię Świąt i wraz z nami, kupując produkt charytatywny, wesprą realizację IV. edycji FUN. TECH. FUTURE – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu i Asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.
Na czym polega FUN.TECH.FUTURE.?
To pomoc edukacyjno-zawodowa dla dziewcząt wkraczających w dorosłość. Program dedykowany jest młodym kobietom z placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych w wieku od 18 do 21 roku życia. - Dziewczęta opuszczające pieczę zastępczą nie są świadome tego, co czeka je na współczesnym rynku pracy. Często nie wiedzą, jak napisać CV, przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną i gdzie poszukiwać zatrudnienia. Zwłaszcza teraz, kiedy pandemia dynamicznie zmienia rzeczywistość zawodową wsparcie młodych ludzi wkraczających na rynek pracy jest niezwykle istotne. Ostatnie miesiące pokazały nam, że zapotrzebowanie na szkolenia i warsztaty wzrasta. Z tego powodu w zeszłorocznej edycji programu po raz pierwszy dodatkowo zorganizowaliśmy serię otwartych warsztatów na Instagramie w obszarze przebranżowienia i poszukiwania pracy. Każdy kto potrzebował wsparcia mógł w nich uczestniczyć i zadawać pytania naszym ekspertom. Nie byłoby to możliwe bez osobistego zaangażowania tak wielu osób oraz bez wsparcia marki Sephora – mówi Olga Legosz, Wiceprezeska Fundacji Sukces Pisany Szminką.
Główne elementy projektu to:
· warsztaty w wybranych lokalizacjach w całej Polsce (stacjonarnie oraz on-line – w zależności od sytuacji pandemicznej),
· dedykowane kursy on-line i video-pigułki wiedzy,
· płatne staże u wybranych partnerów projektu.
Lampka Sephora Collection Holiday Vibes Niedźwiedź Polarny dostępna jest we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl od listopada do wyczerpania zapasów.Cena produktu: 55 zł.