Triumph i rewelacyjna blogerka Leonie Hanne nawiązali współpracę na sezon jesień – zima 2016. Celem kampanii promującej wybrane, kultowe modele marki jest zachęcenie wszystkich kobiet do poszukiwań ideału biustonosza i odkrycia na nowo jak ważna jest perfekcyjnie dopasowana bielizna. Blogerka Leonie Hanne to idealna partnerka do współpracy – wierna fanka bielizny Triumph. Jej pasja do stylu, mody, podróży i odkrywania nieznanych miast i kultur to inspirująca kombinacja, która sprawia, że prezentowana kolekcja nabiera nowego wymiaru. Leonie jest nie tylko modową muzą z okiem do najnowszych trendów, ale rozumie także jak ważna w stylizacji jest dobrze dopasowana bielizna – czy będzie to ubranie na co dzień z klasycznym modelem Amourette 300 czy Magic Boost – model stanowiący doskonałą bazę dla przyciągających wzrok kreacji.
- Chciałam, żeby sesja Ohh Couture i Triumph oddawała moją osobowość i oczywiście mój różnorodny styl życia. Uwielbiam być kobieca, delikatna i wesoła – i to naprawdę udało nam się pokazać w dwóch różnych historiach, które opowiadamy. Kultowa Am ourette 300 na co dzień, a specjalne okazje lub bardziej intymne chwile w Magic Boost – wyjaśnia Leonie.
Zobacz: Seksowna bielizna z nowej kolekcji Victoria's Secret. Zobacz gorące zdjęcia!
Przeczytaj też: Przekaż biustonosz na cele charytatywne - akcja Change Lingerie i PCK