Tegoroczny Pol’and’Rock Festival startuje w czwartek, 29 lipca, jednak już od wtorku, 27 lipca na terenie festiwalu zostanie otwarty polowy sklep sieci – Rockowa Wyspa Lidla. Ten jedyny w swoim rodzaju obiekt będzie do dyspozycji uczestników festiwalu przez ponad 120 godzin w trakcie trwania wydarzenia. Starań, by funkcjonował on jak najsprawniej, dołoży wieloosobowa załoga Lidla z całej Polski. W jej skład wchodzą nie tylko pracownicy sklepów, ale także dział administracji, biuro sprzedaży, biuro ekspansji i pracownicy centrali. Wszystkie osoby pracujące na Rockowej Wyspie Lidla mają zapewniony przejazd, wyżywienie oraz zakwaterowanie – a przede wszystkim doskonały klimat i zabawę.
Zobacz również: Promocje, które powalają. Lidl okazje. Idealna spódnica na lato za mniej niż 30 zł
Godziny otwarcia sklepuwtorek (27 lipca) 12:00-20:00środa (28 lipca) od 6:00 (przez całą dobę)czwartek (29 lipca), piątek (30 lipca), sobota (31 lipca) przez całą dobęniedziela (1 sierpnia) do 12:00
Asortyment rockowego sklepu Lidl Polska został skomponowany w taki sposób, aby uczestnicy Pol’and’Rock Festival mogli na bieżąco uzupełniać brakujące produkty oraz żeby nie musieli martwić się o to, czy czegoś zapomnieli. Wszystko będzie na nich czekać na lidlowych półkach. W ofercie sklepu jak zawsze znajdą się produkty sprzedawane w niskich cenach oraz wyprodukowane w zrównoważony i przyjazny środowisku sposób. Lidl ze swoim niepowtarzalnym, festiwalowym sklepem będzie gościł na Pol’and’Rock Festival już po raz 11. Dzięki corocznej współpracy z organizatorami wydarzenia, sieć jest w stanie coraz lepiej dobierać spersonalizowany asortyment, poznając potrzeby i preferencje zakupowe klientów podczas festiwalu. Oznacza to, że i tym razem na Rockowej Wyspie Lidla nie zabraknie najchętniej wybieranych przez nich produktów. W ofercie ponownie znajdą się lubiane przez festiwalowiczów piwa bezalkoholowe, szeroki wybór lodów „Gelatelli”, słodycze, chipsy oraz słone przekąski „Alesto”. Nie zabraknie także różnego rodzaju napojów, soków „Solevita”, nabiału „Pilos”, wędlin „Pikok” oraz warzyw i owoców z „Ryneczku Lidla”. Oprócz artykułów spożywczych w sklepie będzie można zakupić tzw. festiwalowe must-have, czyli śpiwory, tiszerty, namioty, koce, akcesoria kempingowe, maty i materace czy płaszcze przeciwdeszczowe.