LIDL handel promocja

i

Autor: Marcin Wziontek/SUPER EXPRESS LIDL handel promocja

Lidl wprowadza podpisy w języku ukraińskim do swoich spotów

2022-03-27 17:16

Lidl Polska od początku aktywnie wspiera obywateli Ukrainy, przekazując produkty oraz środki finansowe organizacjom takim jak Caritas Polska, Caritas Ukraina oraz Polska Akcja Humanitarna. Sieć nieustannie prowadzi zbiórki żywności oraz artykułów higienicznych w swoich sklepach, a także stwarza możliwości zatrudnienia osobom z Ukrainy w kryzysie uchodźczym. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w tym trudnym czasie Lidl Polska stawia na kulturę włączania, dlatego firma zdecydowała się stosować podpisy w języku ukraińskim w wybranych spotach. Premiera pierwszego spotu firmy Lidl z napisami po ukraińsku, odbyła się w niedzielę, 27 marca. To kolejny gest w stronę obywateli Ukrainy ze strony marki.

Lidl Polska stawia na kulturę włączenia

Według danych Straży Granicznej, od początku rosyjskiej inwazji na Ukrainę, do Polski przybyło ponad 2 mln uchodźców wojennych (stan na 22.03.2022 r.)i. Ogromnym wyzwaniem dla osób udających się poza granice swojego kraju jest m.in. nieznajomość języka, co w dużej mierze utrudnia codzienne funkcjonowanie. Mając tego świadomość, sieć Lidl Polska zdecydowała się publikować wybrane ogłoszenia o pracę w języku ukraińskim oraz zapewniać naukę języka polskiego nowozatrudnionym pracownikom. Wszystkie kasy samoobsługowe w sklepach Lidl Polska funkcjonują również opcjonalnie w języku ukraińskim. Co więcej, sieć zdecydowała się podjąć kolejny krok i wprowadzić podpisy w języku ukraińskim do części swoich spotów.

Zobacz także: Co za kreacja! Edyta Górniak błyszczała na XV Gali Polish Businesswoman Awards

- Empatia oraz wspieranie obywateli Ukrainy w kryzysie uchodźczym to test z człowieczeństwa, który przechodzi teraz każdy z nas. Jako firma społecznie odpowiedzialna staramy się ułatwić przybywającym osobom pobyt w naszym kraju. Zakupy spożywcze to prosta czynność, która jednak może powodować dyskomfort, kiedy nie rozumiemy etykiet czy komunikatów przy kasie, dlatego wszystkie kasy samoobsługowe w naszych sklepach posiadają również funkcję języka ukraińskiego. Od kilku tygodni publikujemy także wybrane ogłoszenia o pracę w języku ukraińskim, gwarantując przy tym kandydatkom i kandydatkom możliwość nauki języka polskiego. Dysponujemy doświadczeniem zarówno w rekrutacji oraz integracji pracowników różnych narodowości w ramach naszej firmy. Co więcej zdecydowaliśmy się na kolejny gest, który być może sprawi, że osoby przybywające z Ukrainy poczują się bardziej włączone do naszego społeczeństwa – niektóre spoty naszej marki będą posiadały podpisy w języku ukraińskim. Pierwsze materiały z podpisami obejmują tematykę wielkanocną. Nadchodzące Święta będą w tym roku wyjątkowe – wielu Polaków zaprosi do swoich stołów ukraińskie rodziny. Natomiast tydzień później obchodzone są święta przez wyznawców prawosławia i grekokatolików, których dużą część stanowią obywatele Ukrainy. To zatem podwójnie istotny czas – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają