Każdy love brand musi mieć swój adres. Dlatego tego lata Kaktus zaprasza wszystkich do siebie – do innowacyjnego i najbardziej contentfriendly "House of Kaktus", którego wnętrze nawiązuje do kultowych lodów, znanych i uwielbianych przez wielu. Przewodnikiem po tej immersyjnej przestrzeni będzie nie kto inny jak Kaktus Jeżor - digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę Kaktus i rapera Okiego, inspirowana jego wizerunkiem.
Zobacz także: Wiosenne przebudzenie stylu. Ta moda to kwintesencja słońca i beztroski
Kaktus Jeżor przeprowadzi odwiedzających przez całe doświadczenie w przestrzeni House of Kaktus, która będzie dostępna w wybrane letnie weekendy w Warszawie, Gdańsku oraz Kołobrzegu. Dzięki technologii, głos i Kaktus Jeżor będą towarzyszyć gościom na każdym kroku, zapewniając unikalne i interaktywne wrażenia. Co więcej? Sam Oki pojawi się osobiście podczas inauguracji projektu 14 czerwca w Warszawie, gdzie odbędzie się specjalne wydarzenie z jego udziałem. To jednak nie koniec niespodzianek – Kaktus przygotował wiele dodatkowych atrakcji, które będzie można odkryć, pojawiając się osobiście na wydarzeniu.
Najbardziej contentowa przestrzeń tego lata
Wnętrze House of Kaktus zostało zaprojektowane z myślą o młodych ludziach, którzy chcą nie tylko oglądać, ale i doświadczać. Generacja Z, znana ze swojej miłości do technologii i mediów społecznościowych, znajdzie tutaj idealne warunki do tworzenia kreatywnych treści. Każdy element przestrzeni zachęca do wyciągnięcia telefonu z kieszeni i stworzenia niepowtarzalnych materiałów na social media. Interaktywne instalacje i immersyjne doświadczenia to tylko niektóre z atrakcji, które czekają na odwiedzających. House of Kaktus to także centrum customizacji lodów. Każdy będzie mógł wybrać elementy Kaktusa doskonałego i samodzielnie przygotować własny, spersonalizowany lód!
Oficjalne otwarcie House of Kaktus w warszawskim Koneserze nastąpi 14 czerwca, a przestrzeń będzie dostępna dla gości do 16 czerwca. To trzy dni pełne atrakcji i niespodzianek, które z pewnością zachwycą wszystkich odwiedzających. Każdy dzień przyniesie coś nowego, a goście będą mieli okazję wziąć udział w różnych aktywnościach i doświadczeniach zaplanowanych przez organizatorów.
Podobne strefy planowane są w dniach 28.06 - 30.06 w Gdańskiej Galerii Forum, na Sunrise Festival Kołobrzeg 19-21 lipca oraz na Sun Festival Kołobrzeg 26-28 lipca.