Mikołajkowy Blok Reklamowy pod lupą eksperta od wizerunku Adriana Zalewskiego

i

Autor: materiały prasowe

Mikołajkowy Blok Reklamowy pod lupą eksperta od wizerunku Adriana Zalewskiego

2016-12-05 14:30

W tym tygodniu nasz ekspert od wizerunku, którym jest przebojowy Adrian Zalewski — manager ds. organizacji, tworzenia wizerunku i zarządzania, ocenia Mikołajkowy Blok Reklamowy.

Mikołajkowy Blok Reklamowy to akcja organizowana od 13 lat przez Telewizję POLSAT i Biuro Reklamy POLSAT MEDIA. Akcja ma na celu pomóc potrzebującym dzieciom – podopiecznym Fundacji POLSAT. Wystarczy włączyć Polsat 6 grudnia o godz. 18.45 i obejrzeć specjalnie przygotowany blok reklamowy. Wpływy obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostają na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji POLSAT. Mikołajowi, w którego wciela się Krzysztof Kowalewski, od lat pomagają dziennikarze Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. Dotychczasowe dwanaście edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości ponad 15 000 000 zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą ponad 27 000 dzieci. Akcja otrzymała wyróżnienie w kategorii Marketing Społeczny w konkursie Media Trendy.

- Mikołajkowy Blok Reklamowy to bardzo dobra akcja społeczna, którą zawsze wspieram. Jej organizatorzy budując atmosferę świąteczną, pomagają innym w prosty sposób zrobić coś dla drugiego, potrzebującego człowieka. Wystarczy 6 grudnia o godz. 18.45 włączyć Telewizję Polsat i obejrzeć specjalnie przygotowany blok reklamowy. Wszyscy musimy to zrobić - podkreśla Adrian Zalewski.

Zobacz: Powstający kanał telewizyjny WP pod lupą eksperta od wizerunku Adriana Zalewskiego

Przeczytaj też: Działania marketingowe wokół walki Popek & Pudzian pod lupą eksperta od wizerunku Adriana Zalewskiego

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają