Całe szczęście dawno już minęły czasy, kiedy na rynku usług bankowych nie było praktycznie żadnego wyboru, do bankomatu trzeba było jechać przez pół miasta albo do sąsiedniej miejscowości, zaś aby załatwić formalności, należało odstać swoje w kolejce w placówce banku. Dziś większość spraw związanych z naszymi finansami możemy załatwić przez Internet lub telefon. A przynajmniej powinniśmy móc.
Wygoda przede wszystkim
Dobre i funkcjonalne konto osobiste to takie, do którego mamy łatwy i szybki dostęp. W dodatku o każdej porze dnia i nocy, bo przecież nigdy nie wiadomo, kiedy będziemy potrzebowali sprawdzić stan naszych finansów, zrobić przelew lub wypłacić pieniądze. Najlepiej szukać rozwiązań, które oszczędzają nasz czas i nerwy, począwszy od etapu zakładania konta osobistego. Wybierając Konto 360° w Banku Millennium, możemy zapomnieć o kłopotach związanych ze spiętrzonymi formalnościami. Możemy założyć je w tradycyjny sposób - w placówce banku - i po dopełnieniu niezbędnych formalności od razu cieszyć się dobrodziejstwami rachunku bankowego, ale możemy też zrobić to bez wychodzenia z domu. Do wyboru mamy dwie opcje - możemy wybrać tę, w której w wyznaczonym przez nas czasie kurier dostarcza nam do domu dokumenty umowy, a następnie je od nas odbiera i odwozi do banku, lub zrobić to w całości przez Internet, potwierdzając chęć otwarcia rachunku za pomocą przelewu z innego banku.
Najważniejsze usługi za 0 złotych
Decydując się na otworzenie konta w banku, warto znaleźć takie, z którego w łatwy sposób możemy korzystać bezpłatnie. Taką możliwość zapewnia Konto 360ş. Posiadając ten rachunek, nie będziemy płacić za prowadzenie konta, kartę do konta oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą. Aby to wszystko kosztowało nas okrągłe 0 zł, wystarczą łączne wpływy miesięczne na konto w wysokości min. 1000 zł i jedna płatność kartą do konta co miesiąc. Dziecinnie proste. Zawsze bezpłatne będą dla nas także przelewy krajowe w złotych przez Internet i aplikację mobilną na smartfony i tablety, realizacja zleceń stałych i poleceń zapłaty oraz przelewy na e-mail i numer telefonu komórkowego. Zaoszczędzone pieniądze posiadacze Konta 360ş mogą odłożyć na wysoko oprocentowanych lokatach i oszczędzać nawet na 4,5% w skali roku na lokacie 3-miesięcznej. To czysty zysk!
Bezpłatna pomoc fachowców
To nie koniec korzyści - wybierając Konto 360° możemy liczyć na nawet 12 miesięcy bezpłatnego Pakietu Bardzo Pomocnego, czyli ubezpieczenia assistance, które w przypadku zdarzeń losowych zapewni całodobową opiekę medyczną (także z dojazdem do domu), pomoc domową fachowców (np. hydraulika, elektryka, ślusarza) oraz wsparcie IT, gdyby np. zepsuł nam się komputer czy urządzenie mobilne. Po upłynięciu 12 miesięcy od daty założenia rachunku, za Pakiet zapłacimy jedynie 4,99 zł miesięcznie - łatwo policzyć, że to znacznie mniej niż np. koszt wizyty specjalistów z zakresu domowych napraw.
Zawsze otwarte
Kiedy nasze nowe konto osobiste jest już aktywne, nadszedł czas na to, by nauczyć się wykorzystywać wszystkie jego możliwości i zacząć zarządzać naszymi pieniędzmi. Do tego przydają się nowoczesne narzędzia finansowe, które dobry bank powinien udostępnić posiadaczom swoich kont. W Banku Millennium mają Millenet, wybrany przez magazyn Global Finance najlepszym bankowym serwisem internetowym roku 2013. Dzięki niemu możemy mieć dostęp do informacji o naszych pieniądzach przez całą dobę, każdego dnia tygodnia. Czyli już nigdy stan naszego konta nie będzie spędzał nam snu z powiek - zawsze możemy sprawdzić, co słychać na naszym rachunku i wydać odpowiednie dyspozycje. Dostęp do tego wygodnego, bezpiecznego i funkcjonalnego narzędzia finansowego jest oczywiście całkowicie darmowy. Coraz więcej osób przegląda Internet na tabletach i smartfonach, dobrze więc, aby z naszego konta można było korzystać przez specjalną aplikację dla najpopularniejszych systemów operacyjnych. Warto wypróbować tę, którą Bank Millennium oferuje swoim klientom. Działa ona zarówno na urządzeniach z Androidem, iOS, Windows Phone 8, jak i BlackBerry 10. Dzięki niej w prosty i bezpieczny sposób możemy sprawdzić stan konta, opłacić rachunki czy choćby doładować telefon na kartę, a nawet wziąć pożyczkę! Kiedykolwiek nam się zamarzy. Gdyby to jednak nie wystarczyło, by rozwiać nasze wątpliwości, zawsze możemy skorzystać z całodobowego serwisu telefonicznego, gdzie uzyskamy odpowiedź na wszystkie nurtujące nas pytania dotyczące naszego konta.
ZAPISZ SIĘ: Codzienne wiadomości Super Expressu na e-mail