W ramach programu The Lidl Way to Career od początku lipca do końca września grupa studentów i absolwentów zdobywała pierwsze doświadczenie zawodowe. Każdy z 47 zakwalifikowanych do programu stażystów w swojej pracy miał okazję rozwinąć skrzydła pod okiem najlepszych specjalistów. Sieć oferuje szerokie możliwości rozwoju w wielu dziedzinach – od sprzedaży, po marketing czy logistykę. Aż 51% stażystów otrzymało propozycję pracy i będzie kontynuować swoją karierę w firmie.
- Jesteśmy dumni, że oferowane przez nas możliwości stażu dla młodych spotykają się nie tylko z dużym zainteresowaniem, ale również pozwalają na kontynuację pracy w naszej firmie. The Lidl Way to Career to dla stażystów przede wszystkim świetna okazja do rozwinięcia swoich umiejętności pod okiem najlepszych specjalistów oraz doświadczenia, jak funkcjonuje duża, międzynarodowa firma. W tym roku aż 51proc. z kandydatów zostaje z nami na dłużej. Jestem przekonana, że będzie to dla nich duża szansa rozwoju, a także perspektywa pracy na lata – podkreśla Marta Florczak, Chief Human Resources Officer Lidl Polska.
Sieć zaznacza, że mimo wyzwań związanych z epidemią, projekt został przeprowadzony na najwyższym poziomie. Ponadto za swoją pracę uczestnicy otrzymywali wyższe niż dotychczas wynagrodzenie w wysokości 3500 zł brutto. Każdy ze stażystów, który wziął udział w The Lidl Way to Career, opiekował się własnym projektem, którego wyniki przedstawione zostały przed Zarządem Lidl Polska. Wysoki poziom i zaangażowanie zostały docenione – rozwiązania prezentowane przez stażystów usprawniają pracę sieci. W ciągu ostatnich 3 lat trwania programu The Lidl Way to Career ponad 55% osób zostało zatrudnionych po programie stażowym.
Źródło: materiały prasowe