Podczas wyprawy po wyspie Kontigo można odwiedzić aż 13 egzotycznych zakątków, m.in. Wybrzeże Koreańskie, Zatokę Relaksu, Równinę Wygładzenia czy Rafę Kolorową. W każdym z miejsc znajdują się podzielone tematycznie produkty analogiczne do nazwy zakątku, a także specjalne promocje, które zmieniają się co 2 tygodnie. Letnim podróżom po wyspie Kontigo towarzyszy nowy program „Dzień dobry w Kontigo” realizowany w social mediach marki. „Dzień dobry Kontigo” to krótkie, publikowane w każdy wtorek i czwartek nagrania prowadzone przez szefową marketingu Kontigo – Magdalenę Dąbrowską oraz ekspertkę od kosmetyków z działu szkoleń Kontigo – Katarzynę Bańską. W wakacyjnych odcinkach programu prowadzące przybliżają klientkom kolejne zakątki wyspy Kontigo wraz z produktami przypisanymi pod daną kategorię tematyczną.
- Wakacyjna odsłona wyspy Kontigo to kolejny ukłon w stronę naszych klientek. Lato to czas wypraw w nieznane, nowych doznań i odkryć. Chcemy towarzyszyć naszym odbiorczyniom w zbieraniu nowych doświadczeń, zachęcać je i inspirować, także do odkrywania nieznanego dotąd świata kosmetyków. Ważnym elementem podroży po naszej wyspie jest także program „Dzień dobry w Kontigo”, poprzez który chcemy być jeszcze bliżej naszych klientek i pokazywać im świat Kontigo „od kuchni” – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.
Źródło: materiały prasowe