Wszystko wskazuje na to, że już nie wystarczą roznegliżowane ciała modelek w kampaniach reklamowych. Piersi i pośladki to za mało, trzeba posunąć się jeszcze dalej, żeby zdobyć rozgłos i wypromować markę. Z takiego założenia najwyraźniej wyszła firma odzieżowa, o której prawdopodbnie do tej pory nie słyszeliście. Gwarantujemy, że teraz się to zmieni. W sieci pojawiła się właśnie najnowsza kampania reklamowa wiosennej kolekcji Eckhaus Latta. Marka promuje swoje ubrania... ostrym seksem hetero- i homoseksualnych par. Na zdjęciach pary są ubrane w stroje z najnowszej kolekcji, a intymne miejsca zostały ocenzurowane. Mimo tego jest oczywiste, co dzieje się na fotografiach - nie trzeba używać wyobraźni. Co sądzicie o kampanii? Czy naprawdę nie powinny już istnieć żadne granice?
Zobacz: Seksowna bielizna New Look z najnowszej kolekcji. Zobacz zdjęcia!
Przeczytaj też: Victoria Beckham stworzyła ubrania plus size!