Carrefour rozpoczął kampanię „Z miłości do zdrowia". W jej ramach w hipermarketach zorganizowano specjalną strefę o nazwie „Świat Zdrowia". Znajdziemy tam produkty dla diabetyków, bezglutenowe, sojowe, o obniżonej wartości energetycznej oraz wybrane produkty ekologiczne.
- Dokonywane przez nas analizy rynku wyraźnie wskazują na zwrot klientów w stronę produktów spożywczych o zwiększonej wartości zdrowotnej. Odpowiadamy na tę zmianę potrzeb konsumentów poprzez produkty znajdujące się w strefie „Świat Zdrowia", ale również poprzez wzbogacenie oferty produktów pochodzących od polskich rolników i drobnych wytwórców – mówi Robert Noceń, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów Carrefour Polska.
W czasie trwania kampanii „Z miłości do zdrowia" Carrefour Polska zapowiada programy edukacyjne na temat zdrowego odżywiania oraz sponsoring wydarzeń sportowych.
Carrefour promuje także grupę wyselekcjonowanych produktów oznaczając je znakiem „Jakość Carrefour". Charakteryzują się one przede wszystkim dobrym smakiem, wysoką jakością i bezpieczeństwem. Nie zawierają konserwantów oraz sztucznych barwników, są też wolne od GMO.
Postaw na ekologię i zdrową żywność! Carrefour rozpoczął kampanię "Z miłości do zdrowia"
Polacy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania. Na półkach sklepowych szukają przede wszystkim produktów świeżych, smacznych, naturalnych i dobrej jakości, a także ekologicznych i lokalnych. Tym oczekiwaniom konsumentów naprzeciw wychodzi sieć Carrefour Polska.