LIDL handel promocja

i

Autor: Marcin Wziontek/SUPER EXPRESS LIDL handel promocja

„Przejrzyj na oczy” – Lidl Polska już po raz 13. zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

2021-11-28 11:32

Lidl Polska po raz 13. łączy siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! W tym roku sieć zaangażowała się we wspólne działania, które w tym roku odbywają się pod hasłem „Przejrzyj na oczy”. Dotychczas, dzięki zbiórkom prowadzonym w sklepach Lidl Polska, firma przekazała WOŚP ponad 33 mln zł. Natomiast już od 29 listopada klienci Lidla będą mogli kupić gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP, z których zysk zostanie przekazany na realizację celów tegorocznego 30. Finału WOŚP.

Lidl Polska już po raz 13. przyłącza się do akcji WOŚP, aby wspomóc zbiórkę na rzecz poprawy zdrowia Polaków. Dzięki współpracy Lidl Polska, z „Orkiestrą” od wielu lat grają wszyscy pracownicy, a także klienci, którzy przy okazji robienia codziennych zakupów mogą przyłączyć się do akcji. Dotychczas dzięki zbiórkom pieniężnym prowadzonym w sklepach Lidl Polska oraz innym działaniom firmy – udziałem w aukcjach charytatywnych oraz sprzedaży gadżetów z serduszkiem WOŚP – sieć przekazała Fundacji ponad 33 mln złotych. W tym roku zbiórka w sklepach Lidl Polska ruszy 20 grudnia i potrwa aż do 30 stycznia.

Natomiast wcześniej – już w poniedziałek, 29 listopada, w ofercie wszystkich sklepów Lidl Polska pojawią się gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP. Zysk z ich sprzedaży przekazany zostanie na cele 30. Finału WOŚP – zakup sprzętu dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Będzie to pierwsza zbiórka w całości dedykowana dziecięcej okulistyce.

W ramach tegorocznej akcji w Lidl Polska na klientów czekać będzie kolekcja przydatnych gadżetów: kubek (19,99 zł/ 1 szt.), magnes (14,99 zł/ 1 szt.), smycz (14,99 zł/ 1 szt.), skarpetki (27,99 zł/ 1 para), torba (29,99 zł/ 1 szt.), kalendarz (24,99 zł/ 1 szt.) oraz zegar ścienny (49,99 zł/ 1 szt.).

- Coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy są dla nas niezwykle ekscytującym momentem i napawają nas dużym optymizmem. Jesteśmy dumni, że dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników Lidl Polska możemy już po raz 13. przekazać na rzecz Fundacji środki wspomagające ich cele. Przez wszystkie lata wspólnego grania zebraliśmy i przekazaliśmy 33 miliony złotych. Tym razem akcja WOŚP w naszych sklepach rozpoczyna się od sprzedaży gadżetów z serduszkiem WOŚP już 29 listopada, a tradycyjne zbiórki pieniędzy wystartują 20 grudnia i potrwają do 30 stycznia – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

Źródło: materiały prasowe 

Morskie Centrum Nauki w Szczecinie coraz mniej jaskrawe

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki