Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na cztery kwestie, na które w swojej dotychczasowej działalności kładzie największy nacisk. Wśród nich wyróżnić można wysoką jakość realizowanych usług, wysoki poziom obsługi klienta, dogodną lokalizację serwisów oraz potrójną gwarancję: na silnik, hamulce i opony.
W spotach realizowanych przez Q Service Castrol pojawia się Bartosz Ostałowski, drifter i wieloletni ambasador marki, współpracujący z nią od kilku lat. W krótkich filmach zachęca do korzystania z usług oferowanych przez sieć warsztatów. Każdy z materiałów nawiązuje z kolei do wspomnianych wcześniej obszarów działalności marki.
Kampania wystartowała w sierpniu i potrwa do października. Materiały filmowe zostaną opublikowane w mediach społecznościowych Q Service Castrol.
Współpraca pomiędzy Q Service Castrol a Bartoszem Ostałowskim rozpoczęła się w 2018 roku. Początkowo Bartosz był ambasadorem firmy Inter Cars, która zaangażowała driftera m.in. do kampanii wizerunkowych oraz uczestnictwa w eventach organizowanych przez dystrybutora, np. Inter Cars Motor Show.
Zobacz także: Zakupy dla kota w sieci: rosnące wydatki Polaków
Marka Q Service Castrol również dołączyła do aktywnego wspierania sportowca. W ramach działań ambasadorskich Q Service Castrol umożliwiło kierowcy umieszczenie swojego logo na pojeździe oraz kombinezonie, w którym Ostałowski rywalizuje.
To kolejna kampania marki realizowana z udziałem sportowców. W 2019 roku Q Service Castrol rozpoczął współpracę z utytułowanymi polskimi siatkarzami – Piotrem Gruszką, Zbigniewem Bartmanem oraz Katarzyną Skowrońską, realizując kampanię „Asy Serwisowe”.
- Dotychczasowe kampanie promujące nasze projekty i przedsięwzięcia cieszyły się pozytywnym odbiorem. Naszym głównym celem jest dotarcie z komunikacją do nowych klientów, zarówno po stronie użytkowników pojazdów, jak i właścicieli warsztatów samochodowych. Mamy nadzieję, że najnowsze spoty, do których zaangażowaliśmy naszego wieloletniego ambasadora Bartosza Ostałowskiego równie mocno przyciągną obecnych, ale też przyszłych klientów sieci – komentuje Marta Ciesielska, kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol.