Tym razem gwiazda muzyki i ikona stylu zostaje główną bohaterką kampanii prezentującej nowość z kolekcji basic. Wraz z Rita Orą pierwszoplanową rolę odgrywa stanik MIAMI. Nowy model z fiszbinami typu balkonetka wyróżnia się z naturalnym efektem wypełnienienia oraz głębokim dekoltem. Wzrok przykuwa charakterystyczna miseczka w kontrastującym kolorze. To kwintesencja nonszalanckiego i pełnego młodzieżowego luzu stylu, który wpisuje się w najgorętsze trendy sezonu. Paleta barw nowego stanika Tezenis została zainspirowana miejskim krajobrazem, od fuksji przez turkus oraz głęboki błękit nieba po neonowe barwy. Do królującej gamy kolorystycznej wkradają się czerń, biel oraz pudrowy róż, nawiązujące do geometrycznego street artu.
Rita Ora jest gwiazdą kampanii MIAMI - od hipnotyzującego spotu wideo po barwne zdjęcia. Motyw przewodni to wariacja na temat słowa „MY” (pol. Mój). Fonetyczna gra słów w oryginalny sposób podkreśla i odzwierciedla świat Tezenis, zachowując rytm i oryginalność: „MY WORLD, MY STYLE, MY BRA, MIAMI” (pol. Mój Świat, Mój Styl, Mój Biustonosz, Miami).
Miami Bra są dostępne w sklepach od 3 marca w cenie 69,90 zł.
Zobacz: Modne rajstopy, legginsy i tregginsy z kolekcji marki Calzedonia. Zobacz propozycje
Przeczytaj też: Oscarowe suknie mogą być... ślubnymi inspiracjami!