– Inspiracją dla tej kolekcji było DNA marki Monki: odwaga oraz doskonała zabawa przez cały czas – powiedziała Caroline Carlryd, główna projektantka – Chcieliśmy stworzyć kolekcję, która pozwoli naszym klientkom być śmiałymi i odważnymi – po prostu stać się najlepszą wersją samych siebie. A cóż może być lepszego od stylizacji od stóp do głów, która przyciąga wszystkie spojrzenia!
Ta część kolekcji przewiduje również powrót kultowej poduszki Monki – wzoru, który istnieje od 2006 roku i jest oparty na stworzeniach „Monki”: niezwykłych fikcyjnych postaciach, które pomogły rozpowszechnić przesłanie marki: zaakceptuj to, kim jesteś. Ta szwedzka marka powstała z inicjatywy miłośników mody, którzy chcieli wstrząsnąć branżą. Przez ostatnie 15 lat wykorzystywała swoją platformę jako narzędzie do zmieniania świata. Czy to tworząc wyraziste stylizacje modowe, czy też zajmując się kwestiami społecznymi, prawami do decydowania o swoim ciele, zdrowiem psychicznym i miesiączką – marka Monki istnieje po to, by dawać kobietom siłę, aby one mogły dawać ją dalej całemu światu. Limitowana kolekcja będzie dostępna na początku grudnia w sklepie internetowym oraz w wybranych sklepach stacjonarnych.