"To przełomowy moment w historii Vorwerk Polska. Cieszymy się, że możemy zaoferować większą elastyczność w wyborze sposobu zakupu naszych produktów, jednocześnie zapewniając to, co zawsze było naszą siłą – osobisty kontakt i profesjonalne wsparcie naszych przedstawicieli handlowych" – podkreśla Wojciech Ćmikiewicz, Dyrektor Generalny i Członek Zarządu Vorwerk Polska.
Spersonalizowana opieka w świecie online
Platforma e-commerce Vorwerk, na której od teraz dostępne są urządzenie Thermomix® oraz system do utrzymania czystości Kobold, to więcej niż sklep internetowy – to przestrzeń, gdzie technologia wspiera budowanie relacji. Intuicyjny proces zakupowy, dostępny 24/7, został wzbogacony o unikalny element: każdy klient automatycznie otrzymuje wsparcie dedykowanego, oficjalnego przedstawiciela handlowego lub doradcy z najbliższej okolicy. Dzięki osobistym wizytówkom online, już na stronie sklepu można wybrać i poznać swojego przyszłego opiekuna. Przedstawiciel lub doradca służą wsparciem na każdym etapie zakupu – mogą przeprowadzić prezentację, zapewniając kompleksową opiekę powitalną po dokonaniu zamówienia, pomagającą w pełni odkryć możliwości produktu.
Nowe możliwości, sprawdzone wartości
Dodanie kanału online to naturalna odpowiedź na potrzeby współczesnego klienta. Zyskuje on nie tylko większą swobodę wyboru, ale także dostęp do profesjonalnego wsparcia posprzedażowego oraz zaangażowanej społeczności użytkowników urządzeń firmy Vorwerk.
Dwukanałowy model sprzedaży łączy najlepsze cechy sprzedaży bezpośredniej z indywidualnym podejściem i wygodą zakupów internetowych, wyznaczając nowy standard w branży AGD premium. To innowacyjne połączenie technologii i doświadczenia ludzkiego tworzy wyjątkową jakość zakupów, pozostając wiernym wartościom, które od lat budują zaufanie do marki Vorwerk.
Urządzenia Thermomix® TM6 i Kobold VK7 można już zamawiać na stronie www.vorwerk.pl