Klub zakupowy Westwing Home & Living znany jest z bogatej oferty. Codziennie na stronie pojawia się ok. 1000 nowych produktów, dostępnych w niewielkich ilościach i tylko przez kilka dni. Firma postanowiła przenieść ten wyjątkowy koncept z internetu do pierwszego sklepu stacjonarnego tej marki w Europie, który od listopada działa w warszawskiej Arkadii.
- Stworzyliśmy unikalny model sprzedaży stacjonarnej, który zakłada bardzo częste zmiany w asortymencie. Podzieliliśmy sklep na kilka stref i w każdej z nich prezentujemy rzeczy pasujące do siebie stylistycznie – tak, jak na stronie Westwing.pl. Regularnie wymieniamy część produktów w każdej strefie, a co dwa tygodnie do jednej wprowadzamy meble i dodatki w nowym stylu. Część z nich jest dostępna tylko w pojedynczych egzemplarzach, inne w niewielkich seriach. Wszystko po to, aby klienci za każdym razem znajdowali u nas coś nowego i niepowtarzalnego do swojego domu - powiedziała Marta Suchodolska, dyrektor kreatywna Westwing Polska.
Podobnie jak na stronie Westwing.pl, w sklepie jest miejsce zarówno dla rodzimych, jak i zagranicznych producentów. Firma ma ułatwiony dostęp do oferty tych ostatnich dzięki działalności w ramach dużej, międzynarodowej grupy.
- W każdym z oddziałów Westwing pracują doświadczeni kupcy i styliści, którzy wyszukują niepowtarzalne meble i dodatki. Dotychczas oferowaliśmy te produkty tylko w internecie, więc przed zakupem nie można było ich zobaczyć. Teraz każdy będzie mógł przyjść do naszego sklepu i przekonać się, jak piękne rzeczy sprzedajemy – wyjaśnia Marta Suchodolska.
W aktualnej ofercie warszawskiego salonu Westwing znajdują się meble, dodatki i dekoracje świąteczne w trzech stylach. W strefie scandi dominują ciepłe odcienie szarości, beżu i bieli oraz naturalne materiały, w strefie glamour króluje złoto połączone ze szlachetną czernią i bielą, a wśród klasyki prym wiodą posrebrzane akcesoria i meble w chłodnych, stalowych odcieniach. Nie brakuje też tradycyjnych ozdób bożonarodzeniowych w czerwono-zielono- złotej kolorystyce. W kolejnych tygodniach w sklepie pojawią się produkty reprezentujące nieśmiertelny duet black & white w nowoczesnym wydaniu, alpejski chalet i glamour rodem z nowojorskich apartamentów.
Zobacz: Jakie kolory w wystroju wnętrz lubią Polacy?
Przeczytaj też: Nowości w IKEA - oryginalna kolekcja we współpracy z Katie Eary. Zobacz linię GILTIG