Promocje na Dzień Dziecka 2021
Coccodrillo rozpocznie świętowanie Dnia Dziecka już w sobotę, 29 maja. W 245 salonach stacjonarnych w całej Polsce ruszy akcja promocyjna, w ramach której przy zakupach za minimalną kwotę 100 zł klienci będą mieli możliwość dokupienia w symbolicznej cenie 1 gr zabawek i gier przygotowanych przez partnerów akcji – dziecięce marki Alexander, Blocki/Mubi, Janod oraz Tuban. Podczas „Twojego wymarzonego Dnia Dziecka” w Coccodrillo w salonach będą także rozdawane bony rabatowe do sali zabaw Fikołki. Klienci otrzymają jeden bon zniżkowy przy zakupach na kwotę 50 zł, dwa bony przy kwocie 80 zł, a trzy – przy 100 zł. Poza wymienionymi działaniami marka ma też przygotowane drobne niespodzianki dla wszystkich klientów, którzy dokonają zakupów w sklepach stacjonarnych.
- Dzień Dziecka to, z perspektywy Coccodrillo, zdecydowanie najważniejsze święto w roku. Dzieci oraz ich radość i beztroska stanowią DNA naszej marki, działamy dla ich i z myślą o nich. Stąd pomysł, by w tym szczególnym dniu zorganizować dla najmłodszych szereg specjalnych atrakcji, które sprawią im dodatkową frajdę ze świętowania – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.
Marka Coccodrillo będzie świętować Dzień Dziecka także w przestrzeni online. Z myślą o wspieraniu kreatywności najmłodszych, 1 czerwca na fanpage’u Coccodrillo w serwisie Facebook ruszy konkurs, także pod hasłem „Twój wymarzony Dzień Dziecka”. Potrwa on do 13 czerwca, a do wygrania będzie aż 50 nagród od partnerów akcji, wśród których znalazły się marki: Dickie Toys, Janod, szkoła Novakid, wydawnictwo Publicat i Simba. Szczegółowe informacje na temat akcji realizowanych pod hasłem „Twój wymarzony Dzień Dziecka” będzie można znaleźć m.in. na Facebooku Coccodrillo i na stronie sklepu Pl.coccodrillo.eu.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.