Związek Tommy'ego Hilfigera ze światem koszykówki i kultury street zaczął się w latach 90., kiedy jego marka przyciągnęła uwagę najpopularniejszych gwiazd, z których wielu było związanych z NBA. Ubrania z charakterystycznym logo TOMMY HILFIGER zdefiniowały styl ówczesnej epoki i często były widywane podczas rozgrywek sportowych — od profesjonalnych meczów po amatorskie rozgrywki na ulicach. Sport już na zawsze pozostał ważnym elementem marki Hilfigera, która niedawno współpracowała z takimi mistrzami sportu jak tenisista Rafael Nadal lub mistrz świata Formuły 1, Lewis Hamilton.
Zobacz również: Ta biżuteria przynosi pecha! Lepiej jej nie noś i nie dawaj w prezencie
Kolekcja streetwearowa w najlepszym wydaniu jest przeznaczona dla każdego, kto lubi styl życia i pośpiech charakteryzujący grę w koszykówkę. W jej skład wchodzą między innymi luźne ubrania z nadrukami z logo drużyn NBA, bluzy i spodnie dresowe oraz t-shirty i szorty, które świetnie będą wyglądały w zestawieniu z kurtką bejsbolówką i jeansowymi spodniami.
Kolekcja kapsułowa TOMMY JEANS i NBA jest częścią globalnej kampanii TOMMY JEANS Spring 2022 r., pt. “Play to Progress” która bada nowe możliwości twórczej ekspresji i zachęca do inicjowania pozytywnych zmian. Przyjaciele TOMMY JEANS są zaproszeni do przyłączenia się do społeczności i rozmowy za pośrednictwem #TommyJeans i @TommyJeans na Instagramie. Cyfrowa destynacja łączy muzykę, odzież uliczną i kulturę młodzieżową z eksperymentalnymi treściami dostępnymi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, które przesuwają granice autentyczności mody i wyrażania siebie.