Na butelkach i puszkach Pepsi w ponad 120 krajach pojawiło się w ostatnich miesiącach zupełnie nowe logo, które podkreśla nowoczesny i kultowy styl marki. To największy rebranding od ponad 14 lat. Premiera nie tylko zaskoczy swoją świeżością i kreatywnością, ale będzie okazją do uczestnictwa w wyjątkowym widowisku na 46. i 49. piętrze Varso Tower - najwyższego wieżowca w Polsce i Unii Europejskiej. Jego taras, który nigdy wcześniej nie był dostępny publicznie, na jeden dzień zostanie całkowicie przejęty przez fanów Pepsi.
Tego dnia na najbardziej zaangażowanych fanów czekać będą aktywacje przygotowane przez polski zespół Pepsi. Wśród nich znajdzie się korytarz wspomnień, czyli instalacja ukazująca ewolucję logotypów Pepsi na przestrzeni ponad 125 lat istnienia marki. Dodatkowych emocji uczestnikom dostarczy LED-owa podłoga, imitująca spacer w chmurach oraz budka do zdjęć AI, dzięki której goście będą mogli zrobić zdjęcie z nową puszką Pepsi na tle oszałamiającego widoku Warszawy z góry. Nie zabraknie możliwości zdobycia wyjątkowych pamiątek – na tarasie pojawi się strefa z możliwością stworzenia własnej, spersonalizowanej koszulki z logo Pepsi z wybranego przez siebie okresu.
– Zmieniliśmy wygląd Pepsi na ponad 120 rynkach, aby jeszcze bardziej podkreślić ducha i filozofię marki. Hasło „Thirsty for more!” odzwierciedla otwartość naszych odbiorców na nowe doznania. Właśnie dlatego, jeszcze przed oficjalnym startem zaplanowanej kampanii, chcielibyśmy zaprosić wszystkich fanów Pepsi do spotkania z marką w Varso Tower. – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska – Wiemy, że nowe logo zdążyło już zdobyć wielu zwolenników i mamy nadzieję, że dzięki naszej tegorocznej kampanii do tego grona dołączą kolejni – dodaje przedstawicielka marki.
Podniebną premierę zaplanowano na 12 marca w godzinach od 11:00 do 18:00. Aby móc wjechać na dach wieżowca, wszyscy fani, którzy ukończyli 13 lat lub więcej, powinni stawić się w punkcie recepcyjnym na parterze Varso Tower przy ul. Chmielnej 69. Każda osoba, która ustawi się w kolejce, będzie miała wyjątkową możliwość wstępu do strefy Pepsi. Liczba miejsc ograniczona.