Flagowym produktem jest Ninja Double Stack Air Fryer - pierwsza na rynku frytkownica beztłuszczowa z pionowym układem dwóch komór gotowania. Urządzenie pozwala przygotować ulubione potrawy przy użyciu do 75% mniej tłuszczu1, co przekłada się na redukcję nawet kilkuset kalorii w każdym posiłku. Dzięki możliwości gotowania na 4 poziomach jednocześnie, można przygotować pełnowartościowy obiad dla całej rodziny w czasie krótszym o 55% niż w tradycyjnym piekarniku.
Dla osób prowadzących aktywny tryb życia i dbających o odpowiednią podaż protein, marka przygotowała bezprzewodowe blendery Ninja Blast & Ninja Blast Pro. Ninja Blast to kompaktowe urządzenie, działające na baterii, pozwala przygotować odżywcze koktajle proteinowe czy smoothie w dowolnym miejscu - na siłowni, w biurze czy w podróży. Jedno ładowanie wystarcza na ponad 10 sesji blendowania.
Zdrowy styl życia nie oznacza rezygnacji z przyjemności - udowadniają to Ninja CREAMi & CREAMi Blast, innowacyjne maszyny do przygotowywania mrożonych deserów. Dzięki 7 programom i technologii Creamify™, Ninja CREAMi pozwala tworzyć niskokaloryczne lody, sorbety czy koktajle mleczne z kontrolowanych składników, bez dodatku sztucznych substancji.
Wszystkie urządzenia wyposażone są w intuicyjne panele sterowania i elementy przystosowane do mycia w zmywarce, co dodatkowo ułatwia ich codzienne użytkowanie. Do sprzętów dołączone są książki z przepisami opracowanymi przez ekspertów kulinarnych, zawierające zbilansowane propozycje posiłków na każdą porę dnia, od chrupiących warzyw z frytownicy beztłuszczowej, przez chude mięsa, po orzeźwiające koktajle i proteinowe lody.
SharkNinja nieustannie poszerza swoją ofertę produktową w Polsce. Już dziś można nabyć flagowe produkty marki, takie jak odkurzacz Shark Detect Pro, Airfryer Double Stack XL czy suszarko-lokówka Shark FlexStyle, w najpopularniejszych sieciach handlowych, m.in. Media Expert, RTV Euro AGD czy w oficjalnym sklepie internetowym SharkNinja na Allegro. Marka stale inwestuje także w rozwój i innowacje, dążąc do ułatwienia codziennego życia swoim klientom na całym świecie.