Czy wiesz, że Twoje codzienne wybory zakupowe mogą mieć realny wpływ na środowisko? Coraz więcej konsumentów poszukuje produktów, które nie tylko spełniają ich potrzeby, ale także są zgodne z ich wartościami. Liczy się troska o planetę, minimalizowanie śladu węglowego, ograniczenie plastiku i wspieranie marek, które otwarcie komunikują swoje działania proekologiczne. Marka Foxy rusza z kampanią, która przypomina, jak ważna jest świadomość konsumencka i jak wiele możemy zmienić poprzez odpowiedzialne wybory.
Pod hasłem „Powód jest napisany na etykiecie” Foxy inspiruje do uważnego sprawdzania składu i pochodzenia produktów, by wspierać firmy działające w duchu zrównoważonego rozwoju. Każda decyzja zakupowa to głos oddany na określone praktyki produkcyjne i podejście do natury – czy to wybierając produkty z recyklingu, czy te powstałe w procesach ograniczających zużycie wody i energii.
“Chcemy podkreślić, że Foxy nie ma przed swoimi konsumentami tajemnic, a całość informacji o produktach oraz surowcach wykorzystywanych do ich wytwarzania jest w zasięgu ich ręki. Nie na dedykowanej stronie, czy po zeskanowaniu QR kodu, ale bezpośrednio na produkcie, z którym udają się do kasy. To dla nas bardzo ważne, aby podkreślić, że Foxy to gwarancja jakości i produkty tworzone z poszanowaniem dla środowiska” – podkreśla Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.

i