PRM

i

Autor: materiały prasowe PRM

THE REVEAL, pierwsza odsłona FRIENDS WITH BENEFITS

PRM to społeczność, w której liczy się nie tylko estetyka, ale także idea, emocja i przekaz. To tutaj spotykają się koneserzy, wizjonerzy i twórcy – ci, którzy eksplorują, eksperymentują i definiują przyszłość. THE REVEAL to pierwsza odsłona FRIENDS WITH BENEFITS, strategii marki na nadchodzący rok. W centrum tej inicjatywy stoją ambasadorowie – Linda, Konrad i Seba – twórcy, dla których moda to coś więcej niż ubrania. To język komunikacji, tożsamość, sposób na życie. Reprezentują trzy kluczowe filary PRM: sztukę, design i muzykę.

PRM to więcej niż marka – to przestrzeń dla tych, którzy postrzegają modę jako formę sztuki i wyraz swojej tożsamości. PRM nie jest tradycyjnym butikiem. Twórcy konceptu postawili na autorską formułę concept store, w której najwyższej klasy moda przenika się z kulturą na najwyższym poziomie.

PRM CONCEPT STORE w Fabryce Norblina to wyjątkowa, oryginalnie zaprojektowana przestrzeń o powierzchni 600 m 2, wypełniona selektywnym portfolio marek, w tym takich, które dotąd nie były dostępne w naszej części Europy. Oprócz wielu unikalnych brandów, projektów specjalnych, limitowanych dropów oraz wyjątkowych inicjatyw, w PRM można znaleźć m.in. obiekty kolekcjonerskie czy starannie wyselekcjonowaną kolekcję płyt winylowych pod kuratelą Wojtka Mazolewskiego.

FRIENDS WITH BENEFITS – strategia na nadchodzący rok, oparta na współpracy z przedstawionymi ambasadorami oraz osobami z polskiej sceny artystyczno- kreatywnej. Każdy z nich wnosi do marki coś innego, coś swojego. PRM zależy na budowaniu wokół siebie społeczności złożonej z ludzi z pasją i charakterem. Zaprasza do współpracy artystów, twórców mody polskich ulic oraz osoby, od których zaczynają się wszystkie trendy.

THE REVEAL, które miało miejsce 20 marca w warszawskiej przestrzeni eventowej Bohema 2.8 to pierwsza odsłona Friends With Benefits. To nie wydarzenie – to doświadczenie. To manifest śmiałej wizji, celebracja unikalnych osobowości. Wspólnie z partnerem wydarzenia marką adidas oraz ambasadorami, PRM zaprosił, na domówkę poza domem, tych, którzy wiedzą, gdzie patrzeć, i widzą więcej, aby celebrować kreatywności na najwyższym poziomie oraz rozpoczęcie współpracy PRM z kluczowymi partnerami oraz najbardziej autentycznymi reprezentantami polskiej kultury, nietylko artystami, ale również znajomymi i przyjaciółmi, gdyż PRM to nie tylko moda. To kultura. To ruch. To społeczność, która nie podąża za trendami – to ona je wyznacza.

Ambasadorzy PRM: Linda Golińska – stylistka mody i kostiumografka, Konrad Martynowicz – menedżer muzyczny angażujący się w różne obszary sceny muzyki elektronicznej, Seba Tokarczyk – kostiumograf, projektant i stylista to twórcy, dla których moda to więcej niż ubrania – to sposób na życie, dialog ze światem i narzędzie do kształtowania najbardziej autentycznej rzeczywistości. Ich wizja i pasja doskonale oddają ducha PRM, miejsca, gdzie streetfashion przenika się z luksusem, a mainstream z awangardą. To oni, wraz ze społecznością marki, tworzą nową definicję stylu, w której autentyczność ma pierwszeństwo przed komercją, a kreatywność staje się walutą przyszłości.

PRM

i

Autor: materiały prasowe PRM

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki