Powiat nowosądecki chce pomóc branży turystycznej dotkniętej epidemią koronawirusa. W tym celu samorząd w trzydziestu największych polskich miastach wykupił 175 billboardów i citylightów promujących Sądecczyznę. Organizatorzy akcji, która odbywa się pod hasłem #OdkrywajSądeckie liczą, że w ten sposób dotrą do około 1,5 miliona osób dziennie i przyciągną do regionu nową grupę turystów.
- Ta kampania ma być wsparciem dla hoteli, pensjonatów, osób prowadzących kwatery agroturystyczne, a także dla branży gastronomicznej i oferującej różne atrakcje. Chcemy przypomnieć Polakom, że nasz region jest bardzo atrakcyjny, przyjazny i smaczny, bogaty w wody mineralne, miody, zachwycający przyrodniczo i historycznie – powiedział starosta nowosądecki Marek Kwiatkowski.
Kampanię koordynuje Biuro Promocji i Wspierania Organizacji Pozarządowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express. Kliknij TUTAJ!