CALL CENTER
Koronawirus w Polsce wywołał reakcję wielu firm z Torunia, które postanowiły zadbać o swoich pracowników. Nierzadko są oni wysyłani na pracę zdalną, choć rzecz jasna nie wszystkie ośrodki mogą sobie …
dodano 19-3-2020
Kompetentny, uprzejmy i stanowczy – to cechy, które według Polaków powinny charakteryzować pracowników telefonicznej obsługi klienta – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego dla firmy finansowej Won…
dodano 20-5-2018
Centrala seksbiznesu z Wrocławia zarządzała pracą prostytutek z obszaru jednej trzeciej Polski, wysyłając do nich umówionych mężczyzn.
dodano 6-12-2017
Sceny niczym z "Wilka z Wall Street". Naga dziewczyna dziarskim krokiem przechodzi środkiem wąskiego biurowego korytarza między tłumem zgromadzonych w nim gapiów, ubranych w eleganckie garnitury i do…
dodano 31-10-2017
Doradca klienta, konsultant w call center i specjalista ds. telesprzedaży to nazwy, za którymi stoją niskie zarobki i umowy śmieciowe. Sprawdziliśmy, ile dokładnie wyniosło wynagrodzenie w zawodzie, …
dodano 20-4-2016
Ryszard Szczęch (63 l.) z Ursusa był przekonany, że przedłuża umowę z firmą Orange. Jak się okazało, zawarł nowy kontrakt, ale z mało znaną konkurencją. W dodatku na gorszych warunkach. - Oszukano mn…
dodano 30-1-2015
Firma Orange zatrudniająca ludzi do pracy w call center w Lublinie ma problemy. Pracownicy narzekają na rygor pracy, dużą ilość zmian, brudne pomieszczenia. To wierzchołek góry lodowej! Pracownikom n…
dodano 6-8-2013
Kolejarze stawiają na informację. Od wczoraj na stacji PKP Warszawa-Powiśle działa call center, w którym można się dowiedzieć wszystkiego o rozkładach, utrudnieniach na torach, awariach i cenach bile…
dodano 21-3-2012