FEEL LIKE AT HOME
W sieci pojawił się najnowszy ranking najlepszych europejskich krajów do pracy zdalnej. Jak się okazało, Polska znalazła się w ścisłej czołówce! Ustalając ranking wzięto pod uwagę siedem kategorii z …
dodano 30-1-2024
Rządowa kampania promująca Polskę przed rozgrywkami Euro 2012 podzieliła naród. Jedni uważają, że hasło jest oryginalne, inni wytykają błąd gramatyczny i czują się zawstydzeni. Czy hasło "Fell like a…
dodano 29-5-2012
W naszym haśle promującym po angielsku EURO 2012 jest błąd. W związku z tym podobno Anglicy będą śmiać się z przedstawionego przez premiera Donalda Tuska "Feel like at home", bo to błędna kalka z jęz…
dodano 29-5-2012
Ogromne pieniądze, ogromne plakaty i ogromny wstyd! Tak w skrócie można podsumować kampanię, której celem jest promowanie wśród zagranicznych kibiców polskiej gościnności.
dodano 29-5-2012
Kampania Polski przed Euro 2012 jest zakrojona na szeroką skalę. Jej celem jest promowanie wśród kibiców z zagranicy gościnności Polaków. Ogólnopolska akcja "Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarz…
dodano 28-5-2012