KONSUMENT
"Podział na internet i mobile jest coraz mniej aktualny. Większość spraw załatwiamy przez telefon, który stał się narzędziem do wyszukiwania rzeczy, zamawiania i płacenia" – pisze gazeta, powołując s…
dodano 23-11-2022
Możesz odzyskać pieniądze, nawet jeśli Twoja umowa już wygasła. Reklamy stosowane przez T-Mobile w kampanii "Pierwszy prawdziwy no limit", dotyczącej sieci Heyah, miały wprowadzać klientów w błąd. UO…
dodano 18-4-2018
W erze cyfrowej praktycznie każde nasze działanie pozostawia po sobie ślad - wszystko jest mierzone, monitorowane i rejestrowane. Korzystając z Internetu, bądź z dowolnego gadżetu jak smartfon czy sm…
dodano 26-11-2017
Z okazji dnia konsumenta przypominamy co klient może zrobić, jeżeli kupiona przez niego rzecz ma wadę. Podstawowym prawem kupującego jest złożenie reklamacji. Jej podstawą może być rękojmia (zawsze) …
dodano 15-3-2017
Mikołajki i Boże Narodzenie za pasem. W sklepach rozpoczyna się świąteczna gorączka, kupujemy prezenty z nadzieją, że spodobają się naszym bliskim i będą im długo służyły. Co jednak, kiedy zakupiona …
dodano 2-12-2016
W marcu 2016 roku polscy konsumenci kupili zaledwie o 0,8 procent więcej niż przed rokiem, a przemysł zwiększył produkcję tylko o 0,5 procent. Tak słabych wyników Polska gospodarka nie notowała od …
dodano 19-4-2016
Moralizator, Realista, Maniak, Zakładnik. Każdy z nich w trochę inny sposób podchodzi do zakupów w centrach handlowych inaczej ocenia ich rolę. Sprawdź, jakim typem klienta Ty jesteś.
dodano 10-4-2016
Czas obsługi i zachowanie personelu – to dwa elementy, na które najczęściej narzekają polscy konsumenci. Generalnie, co czwarty z nas opuszcza miejsce obsługi niezadowolony.
dodano 15-3-2016
Federacja Konsumentów zaprasza na otwartą dyskusję na temat pozycji konsumenta na rynku energetycznym. Udział w dyskusji mogą wziąć chętni mieszkańcy Warszawy, eksperci, przedsiębiorcy. Start dyskusj…
dodano 17-6-2014
Dobra wiadomość dla klientów kupujących towary! Nowa ustawa wprowadzająca zapisy dyrektywy unijnej dotyczące handlu na odległość wydłuża czas na złożenie reklamacji.
dodano 16-5-2014
Naukowcy z Fox School of Business na Temple University w Pensylwanii udowodnili, że to nie matki wpływają na zachowania córek, na ich strój i sposób bycia, ale odwrotnie. To matki kopiują swoje córki…
dodano 27-7-2011