OBSŁUGA KLIENTA
W sklepach coraz częściej dochodzi z byle powodu do dantejskich scen, a obsługę klientów można porównać do stąpania po polu minowym. Z byle powodu wybuchają awantury. Gazeta Wyborcza opisuje scenę z …
dodano 1-6-2024
Poziom obsługi klienta w Polsce wzrasta. Jak wynika z badania Daymakerindex Polska 2017, pod względem jakości obsługi i umiejętności sprzedażowych personelu, wypadamy najlepiej spośród wszystkich bad…
dodano 6-5-2017
Linie lotnicze Scandinavian Airlines System (SAS) zakupiły system opracowany przez firmę z Krakowa. Wybrane przez SAS rozwiązanie umożliwi poprawę jakości obsługi klienta i usprawni prowadzenie proce…
dodano 25-3-2016
Każdego dnia sklepy Biedronka odwiedza 4 mln klientów. Już sam ten fakt świadczy o tym, jak bardzo lubiana i ceniona wśród Polaków jest sieć. Dodatkowo potwierdza to tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi w k…
dodano 15-3-2016
Czas obsługi i zachowanie personelu – to dwa elementy, na które najczęściej narzekają polscy konsumenci. Generalnie, co czwarty z nas opuszcza miejsce obsługi niezadowolony.
dodano 15-3-2016