OBSŁUGA KLIENTA

W sklepach coraz częściej dochodzi z byle powodu do dantejskich scen, a obsługę klientów można porównać do stąpania po polu minowym. Z byle powodu wybuchają awantury. Gazeta Wyborcza opisuje scenę z …

dodano 1-6-2024

Poziom obsługi klienta w Polsce wzrasta. Jak wynika z badania Daymakerindex Polska 2017, pod względem jakości obsługi i umiejętności sprzedażowych personelu, wypadamy najlepiej spośród wszystkich bad…

dodano 6-5-2017

Linie lotnicze Scandinavian Airlines System (SAS) zakupiły system opracowany przez firmę z Krakowa. Wybrane przez SAS rozwiązanie umożliwi poprawę jakości obsługi klienta i usprawni prowadzenie proce…

dodano 25-3-2016

Każdego dnia sklepy Biedronka odwiedza 4 mln klientów. Już sam ten fakt świadczy o tym, jak bardzo lubiana i ceniona wśród Polaków jest sieć. Dodatkowo potwierdza to tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi w k…

dodano 15-3-2016

Czas obsługi i zachowanie personelu – to dwa elementy, na które najczęściej narzekają polscy konsumenci. Generalnie, co czwarty z nas opuszcza miejsce obsługi niezadowolony.

dodano 15-3-2016