PUBLIC RELATIONS
Przed agresją Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, był politykiem, za którym – niczym kula u nogi – ciągnęła się jego aktorska przeszłość. Nawet widać to w Encyklopedii Britannica, gdzie notka o nim zacz…
dodano 15-2-2023
-Od rozpoczęcia wojny w Ukrainie, fake newsy nabrały na sile, przez co stały się integralną częścią medialnej rzeczywistości. Nieprawdziwe wiadomości są rozsiewane w coraz szybszym tempie. W celu ide…
dodano 16-9-2022
Dobre jest to, że informacje przekazywane są na bieżąco i podawane są twarde fakty. Najważniejsze, by pamiętać, że nie wolno kłamać, trzeba być wiarygodnym i nie zaklinać rzeczywistości... Tak o „pij…
dodano 18-3-2021
Komunikacja rządu ze społeczeństwem w czasie epidemii jest chaotyczna. Kto doradza władzy w tzw. kwestiach pijarowskich? Które z tych przeciwepidemicznych działań mogą zaprocentować dla Zjednoczonej …
dodano 25-11-2020
Dlaczego wyborcy wierzą politykom? Czym kierują się popierając tego a nie innego kandydata? Czy powtórzy się historia z rodzaju „dziadek z Wehrmachtu”? Kiedy wykłada się „asa” na stół? Rozmawiamy o …
dodano 24-6-2020
Jarosław Kaczyński wymyślił nową strategię kontaktu z opinią publiczną. Od tej pory PiS będzie porozumiewał się wyborcami głównie za pomocą listów. Jej przejawem był ostatni tekst Kaczyńskiego o neoi…
dodano 5-10-2010
Na Apple’u wywierana jest coraz większa presja w sprawie iPhone’a 4. Eksperci od Public Relations twierdzą, że jeśli koncern z Cupertino chce zachować dobre imię swoje i marki iPhone, będzie musiał w…
dodano 15-7-2010