SUZUKI SPLASH

Suzuki Splash to urodzony mieszczuch. Ciasne ulice, wąskie miejsca parkingowe i dojazdy do pracy to jego chleb powszedni. Z powierzonych zadań wywiązuje się znakomicie, a przy okazji będzie wygodnym …

dodano 14-9-2013

Suzuki Splash to bezpieczne auto, aczkolwiek nie jest przeładowane elektronicznymi systemami. Już podstawowa wersja zawiera 6 poduszek powietrznych, co w razie wypadku znacząco podnosi szansę na pr…

dodano 13-9-2013

Wnętrze Suzuki Splasha nie jest przykładem przepychu i bogactwa. Linie deski rozdzielczej są nieskomplikowane i oddają charakter prostoty i funkcjonalności. Pomimo niewielkiego nadwozia w kabinie spo…

dodano 12-9-2013

Pod poprawionym nadwoziem kryje się dopracowane podwozie. Zawieszenie to kompromis pomiędzy komfortem, a sztywnością, który bardzo dobrze sprawuje się na polskich drogach. Jedynie wychyły karoserii n…

dodano 11-9-2013

Suzuki w testowanej wersji z silnikiem 1.2-litra, generującym moc 94 KM, mimo masy na poziomie 990 kg nie robi wrażenia dynamicznego. To co na papierze wygląda ładnie, w rzeczywistości nieco blednie …

dodano 10-9-2013

W dobie coraz większej ilości maszyn na drogach i rosnących korków w metropoliach, wiele osób stara się znaleźć dla siebie samochód, który w mieście będzie się czuł jak przysłowiowa "ryba w wodzie". …

dodano 9-9-2013

Suzuki Splash, to małe miejskie autko zaliczane do segmentu A, czyli klasy mini. Jego produkcja rozpoczęła się w 2008 roku. Splash zastąpił w ofercie Suzuki przestarzały model WagonR+. Nowe auto, któ…

dodano 31-10-2011

Splash jest autem zaliczanym z uwagi na wymiary do segmentu A, czyli klasy mini. Jego produkcja rozpoczęła się w 2008 roku. Auto powstało przy współpracy z Oplem i jego bliźniaczym autem jest Opel …

dodano 13-7-2011

Agila to miejskie auto Opla, zaliczane do klasy mini, czyli segmentu A. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku w 2000 roku, jako bliźniacza wersja Suzuki Wagon R+. II generacja Agili, produkowana…

dodano 11-7-2011