Spis treści
- Toruńska Karta Miejska "JO" i aplikacja JO Toruń
- Jak mieszkańcy Torunia oceniają kartę miejską i aplikację JO?
Toruńska Karta Miejska "JO" i aplikacja JO Toruń
Od kilku lat na toruńskich ulicach można było usłyszeć, że przydałaby się w mieście karta miejska. W lutym władze grodu Kopernika oficjalnie potwierdziły, że uruchamiają Toruńską Kartę Miejską "JO". Wraz z pojawieniem się nowych możliwości, pojawiły się konkretne zmiany. Od kwietnia wzrosły ceny biletów na komunikację miejską. Cena maksymalna papierowego biletu 60-minutowego normalnego wynosi 5 zł (wcześniej 3,80 zł).
Posiadacz Karty Miejskiej lub biletu elektronicznego płaci 4,60 zł, a posiadacz Karty Miejskiej ze statusem Mieszkańca/ucznia/studenta 4,20 zł. Niestety, na początku kwietnia pojawiły się informacje o awarii i braku widocznych biletów w aplikacji JO-Toruń. - Dotoczyła ona kilkunastu zgłoszeń, nie był to problem systemowy. Informatycy uporali się z problemem w kilkanaście godzin. Na chwilę obecną system jest stabilny, choć nie wykluczamy, że korekty będą potrzebne - powiedział dziennikarce Radia ESKA Toruń prezydent Paweł Gulewski.
Jak mieszkańcy Torunia oceniają kartę miejską i aplikację JO?
Dziennikarka z Torunia Maria Nowak pytała mieszkańców grodu Kopernika o kartę miejską i aplikację JO. - Troszeczkę jestem zawiedziona kartą, ponieważ uważam, że karta powinna być powiązana z aplikacją tak, abyśmy mogli przez nią kupić bilet, znajdujący się na karcie - mówi nam torunianka. - Nie jest łatwo z niej korzystać, ponieważ czasami nie można wpłacić środków do portmonetki - dodał kolejny z przepytywanych.
Prezydent Gulewski podkreśla, że mamy do czynienia z nową aplikacją, która jest zaprojektowana pod system, który obecnie obsługuje 20 tys. kont. Część mieszkańców Torunia o nowych rozwiązaniach wypowiada się pozytywnie. Zachęcamy do posłuchania sondy reporterki Radia ESKA. Znajdziecie ją poniżej.
