Przejazd kolejowy przy ul. Polnej zostanie zamknięty we wtorek (19.04.2022) o godzinie 7:00 - informuje nas toruński MZD. - To właśnie wtedy rozpoczną się prace remontowe na linii kolejowej nr 2017 na odcinku Toruń Wschodni- Chełmża. W związku z tym zostanie zamknięty przejazd kolejowy w ciągu ul. Polnej. Na czas prowadzonych prac został wytyczony objazd - przekazuje Agnieszka Kobus-Pęńsko, rzecznik prasowy MZD w Toruniu. - Prace zakończą się 30 kwietnia 2022 r. - dodaje. Warto zapoznać się z mapką, którą drogowcy przekazali w komunikacie prasowym. Przygotujcie się na utrudnienia i zaplanujcie inną drogę do pracy.
Toruń: Kolejne utrudnienia. Chodzi o budowę linii na JAR
- Budowa nowej linii tramwajowej na północ Torunia wchodzi na kolejny etap. W związku z tym czekają nas dalsze zmiany w organizacji ruchu drogowego. Pierwsze już od 19 kwietnia 2022 r. (wtorek) w rejonie Szosy Chełmińskiej od ul. Dekerta do Bema, gdzie udostępniony zostanie nowy odcinek al. 700-lecia Torunia oraz na ul. Watzenrodego. Kolejne na ul. Długiej i Rondzie Czadcy - podaje w komunikacie MZK w Toruniu.
- 19 kwietnia zmieni się organizacja ruchu drogowego w rejonie Szosy Chełmińskiej od ul. Dekerta do ul. Bema. Z uwagi na otwarcie dla kierowców zachodniej jezdni nowo wybudowanego odcinka drogi w al. 700-lecia Torunia, ruch na odcinku Szosy Chełmińskiej od Dekerta do Bema będzie odbywał się jednokierunkowo w kierunku os. Wrzosy. Ruch w przeciwnym kierunku, tj. w stronę centrum, odbywać się będzie jednokierunkowo po nowo wybudowanym odcinku - wyjaśnia Sylwia Derengowska z MZK w Toruniu.
- Na odcinku od centrum handlowego do ul. Hubego, 19 kwietnia zmieni się organizacja ruchu w rejonie wjazdu do centrum handlowego. Ruch kołowy od wysokości wjazdu do centrum w stronę ul. Hubego odbywać się będzie dwukierunkowo jezdnią północną. Wyłączony z ruchu zostanie jednokierunkowy odcinek ulicy Watzenrodego łączący nitkę północną i południową. Dzięki wprowadzonej organizacji ruchu będzie można budować nową południową jezdnię ul. Watzenrodego o długości ok 100m wraz z połączeniem z jezdnią północną, a także korytować i ułożyć warstwy konstrukcyjne torowiska - wylicza kierownik kontraktu z ramienia firmy Intop Jarosław Łukasiewicz.