- Opcja rezerwacji w jej dotychczasowym kształcie nie sprawdziła się, szczególnie w obliczu częściowego uruchomienia systemu. Ograniczeniem jest dostępność niepełnej jeszcze floty. Postanowiliśmy więc zareagować i znaleźć inne rozwiązanie - mówi Paweł Orłowski, prezes Nextbike.
Na czas wprowadzania zmian funkcja rezerwacji ma być czasowo wyłączona. Testy nowych rozwiązań, mających na celu optymalizację korzystania z rowerów, rozpoczną się nadchodzącym miesiącu. Jak zapewnia operator, testowane są też kolejne partie rowerów, które mają niebawem pojawić się na ulicach Trójmiasta i okolic.
Zobacz także: System MEVO oficjalnie wystartował!
- Od uruchomienia systemu minęły ponad trzy miesiące. Rowery cieszą się ogromną popularnością. Od 26 marca wypożyczono je ponad 500 tysięcy razy. W MEVO zarejestrowało się niemal 100 tysięcy użytkowników. To także czas testów i sprawdzania, jakie rozwiązania są dla wypożyczających satysfakcjonujące, a które należy poprawić - tłumaczy Jakub Giza, Dyrektor ds. Rozwoju Systemów Rowerowych w firmie Nextbike.