Do zdarzenia doszło w poniedziałek (4 listopada) w sklepie przy ulicy Kcyńskiej. - Smaczne są te łakocie, ale po dzisiejszych zakupach w Tesco w Gdyni Chyloni nie ruszę ich dość długo - napisał pan Krzysztof na Facebooku. - Pierwszy komentarz Pani z obsługi: "Panie, to są przecież orzechy". Reklamacja zgłoszona w lokalnym sklepie - dodał w opatrzonym zdjęciami poście.
Jedna z fotografii przedstawia krótką notkę, podpisaną przez przedstawiciela Tesco. - Dnia 4 listopada 2019 roku klient kupił cukierki Wawel, w których były robaki. Klient otrzymał zwrot pieniędzy - czytamy.
- Ewidentna wina sklepu, robale podczas produkcji tam nie wejdą. Nasze Tesco, jakie jest, każdy widzi. Brud i smród - napisał pan Krzysztof w komentarzu pod własnym wpisem. Widoczne na zdjęciach białe larwy wzbudziły niepokój również u innych klientów. - Łoj tam, łoj tam. Trochę białka w czystej postaci jeszcze nikomu nie zaszkodziło - pisze prześmiewczo pan Grzegorz.
Zdjęcia znajdziesz poniżej...
Na naszą prośbę sprawę skomentowała sieć Tesco. - Troska o jakość i bezpieczeństwo produktów są dla nas najwyższym priorytetem. Zależy nam zatem na jak najszybszym wyjaśnieniu tej sytuacji i wskazaniu jej przyczyn. Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia rozpoczęliśmy sprawdzanie produktów oraz ekspozytorów z cukierkami Wawel w sklepie. Do sklepu wezwany został także niezależny serwis DDD, który przeanalizuje placówkę pod kątem wykluczenia obecności szkodników i pomoże wskazać, czy i na jakim etapie mogło dojść do opisanej sytuacji. Sytuacja ta nie powinna mieć miejsca, zatem po potwierdzeniu jej szczegółów, podejmiemy odpowiednie działania niezbędne do jej wyjaśnienia i wyeliminowania podobnych przypadków w przyszłości - przekazało nam Biuro Prasowe Tesco Polska.
Czy Wy również spotkaliście się z podobnymi sytuacjami w sklepach znanych sieci? Czekamy na Wasze komentarze pod postem na stronie Trójmiasto - Eska Info na Facebooku.